توسعه جنوب کشور در گرو توسعه فارس است

استاندار پیشین فارس هم در این آیین گفت: توسعه منطقه جنوب کشور تنها در گرو توسعه استان فارس است و تا زمانی که این استان توسعه نیابد، گره گور توسعه استان های جنوبی باز نخواهد شد.
کد خبر: ۶۸۱۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 20 November 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: آیت الله لطف الله دژکام، در آیین تکریم استاندار پیشین فارس و فرماندار سابق شهرستان شیراز اظهار داشت: فضای این استان، پیشتر با مشکلاتی دست به گریبان بود اما هم اکنون دارای فضایی آرام و تشنه خدمت است.
امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه فرماندار پیشین شیراز (حیدر عالیشوندی) در تمام نشست ها برای رفع مشکلات مردم حضور داشت، افزود: نباید از مدیرانی که از مجموعه استانداری فارس و فرمانداری شهرستان شیراز جدا شده اند به سادگی عبور کرد بلکه باید در مکانی دیگر از تجارب آنان بهره گرفت.
آیت الله دژکام افزود: برخی بیان کرده اند که در قانون منع به کارگیری بازنشستگان، غرض ورزی بوده است اما اینگونه نیست این قانون مجالی برای خدمت رسانی بهتر به مردم فراهم می کند.

**توسعه جنوب کشور در گرو توسعه فارس است
استاندار پیشین فارس هم در این آیین گفت: توسعه منطقه جنوب کشور تنها در گرو توسعه استان فارس است و تا زمانی که این استان توسعه نیابد، گره گور توسعه استان های جنوبی باز نخواهد شد.
اسماعیل تبادار اضافه کرد: استان فارس سرشار و مشحون از نعمت است و ضروری است که مسئولان این استان از ظرفیت ها و قابلیت های موجود در آن بهره گرفته و مشکلات آن را برطرف کنند.
وی بیان کرد: با توجه به مشکلاتی که در استان فارس وجود دارد اگر تفاهم و همراهی همه مردم و مسئولان نباشد نه تنها مردم بلکه تمام دستگاه ها و استان متضرر خواهد شد.
تبادار ادامه داد: زیرساخت های استان فارس نیاز به توجه ویژه دارد و باید تمام مدیران دستگاه های اجرایی به موضوع توسعه در این حوزه، اهتمام ویژه ای داشته باشند.

**مسئولان با طیب خاطر پستشان را ترک کرده اند
معاون پیشین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس نیز در این مراسم بیان کرد: برخی پس از اجرایی شدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان حاشیه های زیادی ایجاد کردند و این در حالی بود که تمام مدیرانی که مشمول این قانون بودند با طیب خاطر مسئولیت خود را ترک کردند.
هادی پژوهش جهرمی اظهار داشت: اعتماد، همراهی و همفکری استانداران فارس باعث شد تا نزدیک به سه سال در پست معاونت استانداری فارس به مردم خدمت کنم.
وی تاکید کرد: اگر بتوانیم در استان کاری انجام دهیم، باز هم حضور خواهیم داشت و نباید فراموش کنیم که اگر از مجموعه استانداری و مدیریت آن جدا شده ایم از مسئولیت های اجتماعی که بر عهده ماست، جدا نشده ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار