خدمات شهرداری تهران در اربعین تشریح شد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با ارایه گزارشی از فعالیت مدیریت شهری در کربلا و نجف گفت: شهرداری تهران بر اساس مصوبه شورا در پیاده‌روی اربعین عمل می‌کند.
کد خبر: ۷۸۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ 13 October 2019

به گزارش تابناک تهران، سید ابراهیم امینی روز شنبه در یکصد و هفتادمین جلسه شورای شهر تهران اظهار داشت: شهرداری تهران برای مکان و توزیع غذا هزینه نمی‌کند.
وی گفت: در تلاش هستیم با مشارکت اصناف مختلف، هزینه‌ها کاهش یابد.
امینی ادامه داد: همچنین با همکاری اقشار مختلف جامعه با مدیریت شهری می‌توان خدمات بهتری را به زائران ارائه کرد.
نائب رئیس شورای شهر افزود: به منظور بررسی وضعیت ارائه خدمات به زائران پیاده‌روی اربعین، جلسات متعددی را در شهرهای نجف، کربلا و کوفه با مسئولان داشتیم.
وی گفت: در نجف با سرکنسولی جمهوری اسلامی در جلسه‌ای این موضوع را بررسی کردیم و قرار شد تجربیات و نقطه‌نظرات سرکنسولی جمهوری اسلامی در عراق در اختیار شورای شهر قرار گیرد.
امینی گفت : در این سفر از منزل حضرت امام راحل در نجف که امروز به موزه تبدیل شده دیدن کردیم و دیداری با یادگار امام (سید علی خمینی) داشتیم.

وی افزود: همچنین با نیروهای خدماتی که در کوفه و نجف مشغول بودند، دیدار کردیم. 
نائب رئیس شورای شهر با اشاره به حضور شرکت شهر سالم در مسیر پیاده‌روی اربعین گفت: نیروهای پزشکی مختلف از مناطق مختلف ایران طی همکاری با شرکت شهر سالم، خدمات پزشکی متعددی را به زائران ارائه می‌دهند.
امینی گفت: امکانات بهداشتی و دارویی در طول مسیر وجود دارد. 
وی با بیان اینکه افراد خیر در مسیر پیاده‌روی اربعین، حضور دارند و موکب برپا کرده اند، اظهار داشت: اینکه پدر شهیدی دستگاه نان پخت خود و یک فرد دیگر دستگاه خشک‌شویی خود را در مسیر پیاده‌روی اربعین آورده است که به مردم خدمات ارائه دهند، یعنی مشارکت مردمی و اصناف؛ موضوعی که باید تلاش کنیم در سال‌های آینده افزایش یابد.
به گزارش ایرنا، سید ابراهیم امینی و محمدجواد حق‌شناس (دو عضو شورای شهر تهران)به نمایندگی از اعضای شورای شهر تهران از شهرهای کربلا و نجف و کوفه بازدید داشتند و از نزدیک روند خدمات‌رسانی شهرداری تهران به زائران پیاده‌روی اربعین را مشاهده کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار