امام جمعه موقت بوشهر گفت: مهمترین و اصلی ترین دشمن نظام جمهوری اسلامی، نظام سلطه و آمریکای جنایتکار است.
کد خبر: ۸۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳ 21 August 2015
تابناک بوشهر: حجت الاسلام یوسف جمالی در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مجمع جهانی اهل بیت و رادیو و تلویزیونهای اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نظام سلطه و ایالت متحده آمریکا را مثال عینی دشمن ایران اسلامی معرفی کردند.
وی تصریح کرد: دشمن ما کسی است که با توطئه هایش نسبت به کشورهای مظلوم و آنهایی که ندای آزادیخواهی سر می دهند، ظلم می کند.
جمالی اظهار کرد: این آموزه قرآن است که ای مسلمانان هیچگاه به کسی که ظلم روا می دارد و ظالم است تکیه نکید چون نه ظالم کمک می کند و نه ما شما را یاری می کنیم.
وی با تاکید براینکه آمریکا مصداق عینی ظالم در این آیه قرآنی است بیان کرد: امروز آمریکا به عنوان حامی تروریست و رژیم اشغالگر قدس است و نمونه ظلم این ابرقدرت در یمن، عراق، سوریه و افغانستان مشهود است.
امام جمعه موقت بوشهر گفت: اختلاف افکنی بین مسلمانان، مسوولان و مردم از دیگر اهداف دشمن برای سست کردن پایه های انقلاب اسلامی ایران است ولی یکدلی، برادری و هم افزایی ملت باعث ناامیدی آنان می شود.
جمالی گفت: آنان بنا دارند پیرو مذاکرات هسته ای به سیاستهای خود که همان نفوذ فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است، دست یابند.
وی تصریح کرد: در همین راستا باید با تقویت مبانی اعتقادی جوانان و استفاده از ظرفیت مساجد و ترویج و نهادینه سازی تفکر ایثار و شهادت در مقابل نفوذ فرهنگی آنان ایستادگی کرد.
امام جمعه موقت بوشهر یادآور شد: باید با اعتقاد و التزام عملی به اقتصاد مقاومتی و التزام عملی به اصل ولایت فقیه از نفوذ اقتصادی و سیاسی دشمن در کشور نیز جلوگیری کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار