در تصمیم‌گیری‌ها و رای دادن دقت کنید

امام جمعه شیراز عدم مسامحه و کوتاه آمدن از مصالح ملی کشور را امتحان دیگر نمایندگان دانست و گفت: در تصمیم‌گیری‌ها و رای دادن دقت کنید، شیطان انسان را وسوسه می‌کند، نگاه عمیق کنیم و ببینیم به کدام کار خدا راضی‌تر است همان را انجام دهیم.
کد خبر: ۹۲۳۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰ 12 December 2020

تابناک فارس به نقل از تسنیم: آیت‌الله لطف‌الله دژکام عصر امروز در مجمع نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی با دعوت خود و نمایندگان مردم به تواضع و فروتنی اظهار داشت: تواضع انسان را کوچک نمی‌کند بلکه انسان با کنار گذاشتن ادعا و منیت خود، بزرگ می‌شود.

وی با بیان اینکه هر کس در هر جایگاهی امتحان می‌شود، گفت: امتحان در مسئولیت نمایندگی نیز است و البته این امتحان احکام شرعی نیست بلکه رعایت حقوق مردم و پیگیری مسائل کلان نظام اسلامی است.

امام جمعه شیراز عدم مسامحه و کوتاه آمدن از مصالح ملی کشور را امتحان دیگر نمایندگان دانست و گفت: در تصمیم‌گیری‌ها و رای دادن دقت کنید، شیطان انسان را وسوسه می‌کند. نگاه عمیق کنیم و ببینیم به کدام کار خدا راضی‌تر است همان را انجام دهیم.

آیت‌الله دژکام با اشاره به تفاوت حکومت اسلامی با دیگر نظام‌ها و حکومت‌ها افزود: یکی از نقاط اساسی تفاوت بین حکومت اسلامی و ولایی با حکومت دموکراتیک لیبرال دموکراسی این است که در لیبرال دموکراسی نماینده باید حزب سیاسی یا بخشی از توده مردم را راضی کنید ولی در حکومت اسلامی و ولایی، چون مردم‌سالاری دینی است شما باید خالق هستی و مخلوقاتش را راضی کنید و خداوند فرموده است که اگر با یک رنگ باشید و کار درست را انجام دادید، دل های مردم را به سمت شما هدایت می‌کنم.

 

وی با بیان اینکه امروز مجلس چشم امید جهان اسلام است، گفت: گزارش کار شما فقط برای ما و شورای نگهبان نمی‌آید بلکه گزارش را برای صاحب اصلی این کشور و انقلاب، امام زمان (عج) می‌برند پس باید دقت شود گزارش عملکرد همه ما وقتی در پیشگاه حضرت وقتی ارائه می‌شود، خجالت‌زده نشویم.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه اهداف و برنامه‌ریزی‌ها باید همسو و در راستا اهداف عالیه اسلام باشد، تاکید کرد: نمایندگان باید هیچ چیز جز مصالح انقلاب اسلامی را مدنظر نداشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار