عرشه اصلی پروژه پل قدس اردبیل افتتاح آزمایشی شد

عرشه اصلی پروژه پل قدس شهر اردبیل طی آئینی با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی روز پنجشنبه به صورت آزمایشی افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۰۱۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷ 14 October 2021

محمود صفری روز پنجشنبه در این آئین اظهار کرد: این پروژه بزودی با حضور رئیس جمهوری بصورت رسمی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: طول عرشه این پل به مساحت ۳۰ هزار متر مربع امروز به روی خودروها گشوده شد و فازهای بعدی شامل عرشه‌های میانبر آن نیز بزودی تکمیل خواهد شد.

شهردار اردبیل گفت: سایر لوپ‌ها و تقاطع‌های این پل تا دو ماه آینده تکمیل خواهد شد اما سعی شده عرشه اصلی را تا قبل از فرا رسیدن فصل سرما آماده بهره‌برداری کنیم.

صفری بیان کرد: با اتمام این پروژه مشکل هسته ترافیک شهری تا حد قابل توجهی برطرف می‌شود و تمام سعی و تلاش ما به اتمام رساندن هرچه سریع‌تر پروژه است.

وی افزود: عملیات اجرایی پروژه پل قدس اردبیل در سال ۹۴ آغاز شده و تاکنون در آن ۸ هزار مترمربع بتن ،۸۰۰ تن آرماتور و ۸۰۰ تن تیرهای ۲۳ متری جای‌گذاری شده است.

علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده اردبیل در مجلس هم در این آئین گفت :عملیات احداث پل قدس بالاتر از استانداردهای کشور بوده و چنین پروژه‌هایی نیازمند کار جهادی است.
عرشه اصلی پروژه پل قدس اردبیل افتتاح آزمایشی شد

وی با اشاره به تاخیر در اجرای این پروژه بیان کرد: یکی از مطالبات مردم اتمام عملیات اجرایی پروژه بود و امروز شاهد افتتاح آزمایشی بخشی از آن هستیم.

نیکزاد با بیان اینکه اردبیل ظرفیت‌های ویژه‌ای برای توسعه و آبادانی دارد، افزود: تبدیل پادگان اردبیل به پارک بوم شهری، استفاده ارزشمند از منطقه توریستی گردشگری شورابیل و توجه به نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری، مبلمان شهری و توزیع متوازن امکانات، باید از سوی اعضای شورای شهر مورد توجه قرار گیرد.

سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل نیز در این آئین گفت: پس از ۶ سال اجرا امروز خوشحالیم که با یک کار جهادی و ویژه توسط شهرداری اردبیل و با حمایت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و شورای شهر شاهد افتتاح پل قدس اردبیل هستیم ولی این همه تاخیر در اجرای پروژه قابل قبول نیست.

وی افزود: زمان‌بندی اجرای پروژه‌های عمرانی باید بیشتر مد نظر قرار گیرد تا تاخیری در اجرای پروژه‌ها صورت نگیرد.

عاملی گفت: هر چند بیشتر کارها در گذشته انجام گرفته بود ولی با تلاش‌های جهادی ظرف ۲۲ روز، این پروژه تکمیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار