رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز دشتی خبر داد

احداث 12 مدرسه با 5 میلیارد تومان در دشتی

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز دشتی گفت: تاکنون 12 فضای آموزشی با 5 میلیارد تومان هزینه توسط خیرین مدرسه‌ساز در دشتی احداث و تحویل آموزش‌وپرورش شده است.
کد خبر: ۱۰۰۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲ 26 September 2015
تابناک بوشهر: حیدر زارعی صبح امروز در آیین بهره‌برداری از کلاس درس خیرین دشتی اظهار داشت: ساخت مدرسه حلاوتی بی‌انتها است که خیرین تاکنون معادل 5 میلیارد تومان فضایی آموزشی در دشتی احداث کرده‌اند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز در دشتی گفت: تاکنون 12 فضای آموزشی توسط خیرین مدرسه‌ساز در دشتی احداث و تحویل آموزش‌وپرورش دشتی شده است.

صبح امروز با حضور فرماندار دشتی، امام‌جمعه خورموج و خیرین مدرسه‌ساز یک اتاق درس با زیربنای 35 مترمربع و با اعتبار 19 میلیون تومان که توسط انجمن خیرین خواهر احداث‌شده بود افتتاح و تحویل آموزش‌وپرورش دشتی شد.

مدیر آموزش‌وپرورش دشتی در آیین بهره‌برداری از این کلاس درس ضمن تقدیر از انجمن خیرین مدرسه‌ساز خواهران در دشتی گفت: توسط این خیرین 10 عدد آب‌سردکن نیز در مدارس دشتی نصب‌شده است.

احمد طیبیان مجرد با بیان اینکه این کلاس گنجایش 31 نفر دانش‌آموز پایه اول را دارد، افزود: با توجه به اینکه در دشتی با کمبود فضاهای آموزشی مواجه هستیم از خیرین مدرسه‌ساز انتظار داریم در این زمینه آموزش‌وپرورش را یاری کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار