عملیات نگهداشت ۷۵۳ پل سواره‌رو تهران آغاز شد

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از آغاز بازدیدهای تخصصی از مجموع ۷۵۳ دستگاه پل سواره‌رو پایتخت خبر داد و اعلام کرد که عملیات نگهداشت این پل‌ها در حال انجام است.
کد خبر: ۱۰۱۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹ 30 November 2021

به گزارش تابناک تهران به نقل از معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مسعود حق لطفی اظهار داشت: اقدامات ترمیمی و اصلاحی روی پل های مذکور متعاقب بررسی نتایج و گزارشات حاصل از بازدیدها، به صورت هوشمند اعمال می شود.

وی از اجرای عملیات نگهداشت پل‌ها به عنوان یکی از وظایف مستمر سازمان مهندسی و عمران شهر تهران نام برد و گفت: عمده اقدامات مربوط به نگهداشت پل ها شامل تعمیر درزهای انبساط و سیستم جمع آوری آب‌های سطحی و همچنین مرمت آسیب های وارده به بتن و نرده های حفاظ جانبی است که بیشتر پس از دریافت گزارش‌های ثبت شده در سامانه های ارتباط مردمی ۱۳۷ و ۱۸۸۸ و بازدید کارشناسان مربوطه صورت می پذیرد.

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، با تاکید بر اینکه اقدامات مربوط به ترمیم و نگهداشت پل‌ها به صورت ۲۴ ساعته و بدون وقفه در حال اجرا است، از اتمام عملیات تعمیرات تخصصی پل تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با خیابان ایثارگران تا پایان پاییز امسال خبر داد.

به گزارش ایرنا، عملیات نگهداشت و اقدامات ترمیمی و اصلاحی ۷۵۳ پل سواره در مناطق ۲۲ گانه پایتخت در حال انجام است که این اقدامات کاهش بسزایی در کاهش بار ترافیکی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار