فرماندار همدان،

‍ از ظرفیت نماز جمعه برای ارایه خدمت به جامعه هدف استفاده شود

فرماندار همدان از اجرای مراسم و برنامه‌های متنوع به مناسبت ایام فاطمیه، هفته مقاومت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در سطح شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۱۰۱۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰ 02 January 2022
فرماندار همدان از اجرای مراسم و برنامه‌های متنوع به مناسبت ایام فاطمیه، هفته مقاومت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در سطح شهرستان خبرداد.

به گزارش تابناک همدان، محمد علی محمدی در ستاد بزرگداشت هفته مقاومت و دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مراسم و برنامه‌های متنوع به مناسبت ایام فاطمیه، هفته مقاومت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در سطح شهرستان پیش بینی شده است که گویای ادای دین همه مجموعه‌ها به این شهید والامقام و قابل قدردانی است.

فرماندار همدان با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری که فرمودند "شهید سلیمانی یک مکتب بود" افزود: ابعاد شخصیتی این شهید هر روز بیشتر از قبل مشخص می‌شود و ایشان صرفا یک شخصیت نیست بلکه یک راه، روش و منش است.

وی با اشاره به گستردگی اقدامات شهید سلیمانی تصریح کرد: بسیاری از اقدامات ایشان به تازگی بیان می‌شود و یک ویژگی بارز داشت که هیچ مرزبندی بین اقشار مختلف مردم ایجاد نمی‌کرد.

محمدی با اشاره به اهمیت فضاسازی شهری در مناسبت‌ها تاکید کرد: در این راستا ضمن پرهیز از عملکرد جزیره‌ای باید با هم افزایی در فضا سازی شهرداری محوریت کار را برعهده داشته باشد و بقیه دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردمی هماهنگ باشند.

فرماندار همدان با بیان اینکه از ظرفیت نماز جمعه برای ارایه خدمت به جامعه هدف استفاده شود افزود: فضا‌های جنبی مراسم نماز جمعه به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و سایر خدمات مد نظر قرار گیرد.

وی اظهار کرد: با توجه به شیوع سویه‌های کرونا ویروس حتی المقدور در موکب‌ها و سایر مراسم پذیرایی انجام نشود یا در صورت لزوم با رعایت کامل موارد بهداشتی بصورت بسته بندی باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار