استاندار همدان:

استان‌های غرب کشور می‌توانند قطب فرهنگی ایجاد کنند

کد خبر: ۱۰۲۵۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳ 31 January 2022
 استاندار همدان در جمع استانداران کشور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران که با حضور وزیر کشور و معاونین وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد، در مصاحبه با خبرنگاران حاضر در این نمایشگاه گفت: صنعت گردشگری یکی از منابع مهم اقتصادی و عاملی موثر در توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی محسوب می‌شود.

به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی فرزاد اظهار داشت: حوزه‌های دیگر همچون کشاورزی با محدودیت‌هایی از جمله چالش جدی آب رویارو است، اما صنعت گردشگری یک سرمایه ماندگار است که در توسعه اقتصادی و فرهنگی می‌تواند نقش مهمی ایفا کند، صنعت ماندگار گردشگری است. 

وی تصریح کرد: به دنبال سوق توسعه اقتصادی و فرهنگی استان همدان به سمت صنعت گردشگری هستیم و با توجه با ظرفیت‌های نهفته در استان و کشور باید تلاش شود تا این منابع احصا و در راستای بالندگی آن اقدامم کنیم. 

قاسمی فرزاد با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امسال به صورت فاخر برگزار شد، افزود: غرفه همدان نیز توانست با معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان، نمود خوبی در بین سایر غرفه‌های کشور داشته باشد. 


 وی یادآور شد: با توجه به اشتراکات فرهنگی استان‌های غرب کشور، تشکیل غرفه غرب کشور می‌تواند زمینه‌ساز معرفی غرب کشور به عنوان قطب فرهنگی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار