رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان:

ایجاد ۷۵ سردخانه با ظرفیت نگهداری ۱۹۰ هزار تن در استان همدان

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: تاکنون ۷۵ سردخانه بالای صفر با ظرفیت نگهداری ۱۹۰ هزار تن محصول و اشتغال مستقیم ۷۳۴ نفر و سرمایه گذاری ۶۰۰۰ میلیارد ریال در استان همدان ایجاد شده است.
کد خبر: ۱۰۲۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲ 05 February 2022
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: تاکنون  ۷۵ سردخانه بالای صفر با ظرفیت نگهداری ۱۹۰ هزار تن محصول و اشتغال مستقیم ۷۳۴ نفر و سرمایه گذاری ۶۰۰۰ میلیارد ریال در استان همدان ایجاد شده است. 

به گزارش تابناک همدان،منصور رضوانی جلال با بیان اینکه  ۳۳۴ واحد صنایع تبدیلی با اشتغال ۴ هزار و ۴۲۳ نفر و ظرفیت جذب و فرآوری ۱.۸ میلیون تن در سطح استان دارای فعالیت بوده  اظهار داشت:  از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲ واحد با اشتغال ۱۹۲ نفر و جذب و فرآوری ۱۱۶ هزار و ۳۶۰ تن با سرمایه‌گذاری ۱۸۰ میلیارد تومان پروانه بهره برداری دریافت کرده اند.
   
وی با اشاره به اینکه پیگیری طرح‌های بزرگ ومتوسط در دست اجرا بخش کشاورزی که پیش بینی می‌شود ظرف دو سال آینده به بهره برداری برسند، عنوان کرد:  ۳۶ طرح با سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد ریال و اشتغال قابل ایجاد ۶۱۵۰ نفر  مطابق آخرین آمار منتهی به پایان سال ۹۹ با حجم سرمایه گذاری ایجاد شده حدود ۲۴میلیارد و ۸۰۰۰ میلیون ریال بوده که با توجه به افزایش حجم تقاضای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی این عدد در سال جاری و سنوات آینده به سرعت در حال افزایش است در سال ۱۴۰۰ نیز رقم ۸ هزار میلیارد ریال نیز به حجم سرمایه گذاری بخش کشاورزی افزوده شده است.

رییس جهاد کشاورزی افزود:  تعداد ۲هزار و ۷۵۸ نفر به مبلغ ۱۷ میلیارد و ۸۳۵ میلیون ریال جهت دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده اند که پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری به رقم ۷ هزار میلیارد ریال افزایش یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار