50 داروخانه در تعطیلات نوروزی به مسافران خدمات ارائه می دهند

مدیر داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از فعالیت ۵۰ داروخانه شبانه روزی در استان فارس در تعطیلات نوروز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ 26 March 2022

تابناک فارس یه نقل از صدا و سیما: مهدی خسروی گفت: امسال برای ارائه خدمات بهتر به هم استانی‌ها و مسافران نوروزی پیش از آغاز تعطیلات نوروز در فراخوانی امکان فعالیت برخی داروخانه‌های روزانه استان در تعطیلات نوروز اعلام شد.

او گفت: ۸۰ داروخانه روزانه در نقاط مختلف استان فارس برای فعالیت در تعطیلات نوروز اعلام آمادگی کردند و در این ایام به ارائه خدمات به مراجعه کنندگان پرداختند.

مدیر داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به ضرورت تامین داروی بیماران خاص در تعطیلات نوروز، افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده، داروخانه‌های ویژه، هلال احمر، داروخانه اتفاقات بیمارستان نمازی و دیگر داروخانه‌های توزیع کننده، داروی این بیماران شامل داروهای شیمی درمانی، داروهای بیماران پیوندی، تالاسمی و فاکتورهای خونی و ام اس را از ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: در تعطیلات نوروز امسال ۱۹۶ آزمایشگاه در استان فارس برای ارائه خدمات تشخیصی به هم استانی‌ها و مسافران نوروزی فعالیت دارند.

او افزود: از این تعداد ۶۷ آزمایشگاه در بیمارستان‌های استان به صورت شبانه روزی و ۱۲۹ آزمایشگاه دیگر نیز در بخش‌های خصوصی و دولتی به ارایه خدمت مشغول هستند.

شریفی ادامه داد: در تعطیلات نوروز آزمایشگاه‌های تشخیص بیماری کرونا نیز در شیراز و دیگر شهرستان‌های استان همچون گذشته برای ارایه خدمات تشخیص این بیماری به مراجعه کنندگان فعال هستند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار