جمع آوری 2 میلیارد و 360 میلیون ریال در جشن گلریزان کمک به آزادی زندانیان غیر عمد استان

طی آیینی شامگاه سه شنبه ۳۰ فروردین ماه جشن گلریزان کمک به آزادی زندانیان غیر عمد استان برگزار و در این مراسم ۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال جمع آوری شد.
کد خبر: ۱۰۴۰۴۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳ 20 April 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  این آیین با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام و معاونان، رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، کارکنان اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان ایلام ، روسای هیات های ورزشی و برخی از پیشکسوتان و ورزشکاران زورخانه‌ای ایلام، و خیرین در زورخانه پوریای ولی شهر ایلام برگزار شد .

مدیر ستاد دیه ایلام در حاشیه این آیین اظهار داشت: مهم ترین هدف از برگزاری این جشن گلریزان جمع آوری کمک های مردمی و گسترش فرهنگ نوعدوستی بین ورزشکاران و مردم است.

مراد بابایی ادامه داد: از ابتدای سال جدید تا به امروز افزون بر پنج میلیارد ریال کمک توسط خیرین و مردم جمع آوری و تعداد ۱۱ زندانی جرائم غیر عمد با این میزان حمایت از زندان آزاد شدند.

به گفته وی جشن گلریزان به دلیل شیوع کرونا سال گذشته بصورت مجازی برگزار شد و مبلغ ۶ میلیارد ریال جمع آوری شد.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام نیز در این آیین افزود: این برنامه در راستای سیاست های تربیتی و حمایتی سازمان زندان های کشور و تأکید رئیس سازمان زندان‌ها در راستای ترویج ورزش پهلوانی و زورخانه ای اجرا شد.

مظفر علی شایی بیان داشت: مراسم گلریزان با هدف کمک به آزادی برخی از زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد برگزار شد.

وی بر ترویج روحیه پهلوانی در همه فعالیت‌ های علمی، فرهنگی و ورزشی تاکید کرد و گفت: افتخار همه ما این است که منش و اخلاق پهلوانی را در جامعه گسترش دهیم./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار