امام جمعه قشم: مدیران فاسد دوران قبلی منطقه آزاد باید برکنار و محاکمه شوند

تابناک-امام جمعه شهرستان قشم گفت: ناوگان مدیریتی قبلی در منطقه آزاد نیازمند تغییر است و امروز که در جنگ اقتصادی هستیم اگر افراد پرکار، متخصص و دارای طهارت اقتصادی بکار نگیریم عقب می‌افتیم.
کد خبر: ۱۰۴۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰ 01 May 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی ظهر امروز در شورای اداری سازمان منطقه آزاد قشم با حضور سعید محمد، بیان کرد: مدیرعامل کنونی سازمان منطقه آزاد قشم فردی صبور و کارآمد است و مدیریت وی در نوروز با وجود حجم بالای ورود مسافر موجب شد، نوروزی ایمن و بدون حادثه در قشم سپری شود.

 

وی ادامه داد: مطالبات انباشته و کارهای برزمین مانده بسیار است و باید برای تحقق خواسته های مردمی چندبرابر تلاش کرد.

 

امام جمعه شهرستان قشم تاکید کرد: مدیران فاسد را نه فقط باید برکنار بلکه باید پاسخگو کنیم و به خاظر تخلفات محاکمه شوند و از دبیر شورایعالی می خواهیم دست مدیرعامل را برای تغییر مدیران باز بگذارد چراکه در ساختارهای اقتصادی افسران محکم و معتقد می خواهد.

 

حجت الاسلام حاجبی تصریح کرد: هیچ کس حق ندارد اتحاد امروز را بر هم بزند و در موضوعات فرهنگی و اجتماعی با راه اندازی قرارگاه با همکاری سپاه، سازمان و سایر دستگاه های اجرایی  می توان اقدامات خوبی را انجام داد.

 

وی پیگیری مبحث پل خلیج فارس و تامین آب شرب روستاهای جزیره رو جزو مهمترین اولویت‌ها دانست و اضافه کرد: علاوه بر این دو مورد رسیدگی به وضعیت روستای طولا با 13 هزار نفر جمعیت و ارتقای مسیرهای ارتباطی و جاده ای جزیره نیز باید به سرعت در دستور کار قرار بگیرد.

 

امام جمعه شهرستان قشم در بخش دیگری اظهار کرد: در جنگ اقتصادی امروز مناطق آزاد داری اهمیت و ارزش بالایی هستند و شایسته نیست که برای این مناطق محدودیت ایجاد کرد.

 

عالم اهل سنت قشم نیز در این جلسه گفت: تنگ نظری ها نسبت به مناطق آزاد وجود دارد و تنها نقطه امید، حمایت سعید محمد است که در برابر تنگ نظری ها و محدودسازی مناطق آزاد ایستاده‌اند.

 

شیخ محمدعلی امینی ادامه داد: هم اکنون به دلیل مطالبات انباشته توقعات از مدیرعامل بالا رفته و این یعنی اعتقاد به توانمندی ایشان وجود دارد و مردم انتظار دارند حمایت ویژه ای توسط دولت از قشم شود.

 

وی خاطرنشان کرد: قشم در مجاورت با چند منطقه آزاد پیشرفته و مترقی قرار دارد و می طلبد تا به قافله مناطق آزاد پیشرفته بپیوندد و فشارهای اقتصادی برداشته شود تا تقویت بنیه اقتصادی کشور را نیز در پی داشته باشد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار