۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل ساختمان ثبت اسناد مراوه‌تپه اختصاص یافت

فرماندار مراوه‌تپه گفت: با پیگیری نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی ۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل ساختمان اداره ثبت این شهرستان از محل اعتبارات ملی سازمان ثبت اسناد و املاک اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۰۴۶۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶ 24 May 2022

لقمان قربانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: عملیات ساخت این پروژه با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی از ۲ سال قبل آغاز شد اما به دلیل نبود اعتبار کافی پیمانکار ادامه کار را متوقف کرد.

وی افزود: پیگیری برای جذب ۴۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب توسط اداره کل ثبت اسناد و املاک گلستان و تزریق آن به شهرستان در حال انجام است و تلاش داریم این پروژه تا هفته دولت تکمیل و آماده بهره برداری شود.

فرماندار مراوه‌تپه با قدردانی از همراهی خیران در ساخت و سازها با هدف توسعه زیرساخت‌های شهرستان در بخش‌های مختلف آموزشی، عمرانی و بهداشتی، گفت: تا قبل از سفر اسفندماه رییس جمهور به گلستان سهمیه اعتبار این شهرستان سه هزار میلیارد ریال بود که این رقم با تغییر تعداد مصوبات سفر افزایش یافت.

قربانی افزود: ۱۷ مدرسه خیرساز نیمه تمام در این شهرستان وجود دارد که نیاز است تا با تامین اعتبار از محل مصوبات سفر هیات دولت هر چه زودتر اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان به تعهد خود برای تکمیل آنها عمل کند.

وی ادامه داد: همچنین عملیات شن‌ریزی راه ارتباطی ۶ روستای مراوه‌تپه توسط مردم محلی و خیران اجرا شده که باید از محل اعتبارات دولتی توسط نهادهای مرتبط عملیات آسفالت آنها انجام شود.

فرماندار مراوه‌تپه اظهارداشت: خیران در بحث واگذاری زمین و ساخت مراکز بهداشتی و درمانی در شهرستان به میدان آمده و همکاری خوبی دارند و لازم است با تخصیص اعتبار مناسب از محل مصوبات سفر رییس جمهور به استان هرچه زودتر پروژه‌های این بخش به پایان برسد.

قربانی گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای و مرکز جامع سلامت شهری گلیداغ از جمله پروژه‌های نیمه تمام شهرستان است که برای تکمیل آنها باید به ترتیب ۴۰ و ۳۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یابد.

شهرستان مرزی مراوه‌تپه با افزون بر ۶۵ هزار نفر جمعیت که در ۲ نقطه شهری و ۱۰۸ روستای دارای کُد شناسایی سکونت دارند، در منتهی الیه شرق استان گلستان واقع است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار