بهره برداري از بخش دوم فاز نخست طرح آبرساني از سد كمال صالح

بخش دوم از فاز اول طرح آبرساني از سد كمال صالح به روستاهاي بخش سربند شهرستان شازند با حضور جمعي از مردم و مسولين به بهره برداري رسید.
کد خبر: ۱۰۴۹۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵ 06 June 2022

 

به گزارش تابناک مركزي ، مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي در این مراسم گفت : طرح آبرساني به شهر هندودر و ۳۶ روستاي شهرستان شازند از سد كمال صالح يكي از طرح هاي مهم و بزرگ آبرساني در مجموعه شركت آب و فاضلاب استان مركزي به شمار ميرود كه در اين راستا در سال گذشته ابرساني از اين طرح به ۵روستا مورد بهره برداري قرار گرفت و در بخش دوم از فاز اول اين طرح امروز ۱۰ روستاي ديگر شامل روستاهاي لوزدر عليا ، ده آقا ،اركلو ، بهرام آباد ، لوزدر سفلي ، ده زمان ، قشلاق ، ده گلشن ، لوزدر وسطي و خليفه بلاغي از آب شرب پايدار بهره مند مي شوند.
مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي درتشريح اقدامات صورت گرفته در اجراي طرح آب رساني از سد كمال صالح به ۱۰ روستاي بخش سربند ، اظهار داشت :اجراي ۲۹ كيلومتر خطوط انتقال بين مخازن و حد فاصل مخازن تا تصفيه خانه آب ،ساخت دو باب مخزن ذخيره آب با مجموع ظرفيت۶۵۰متر مكعب ساخت دو باب سوله به متراژ ۵۰۰ متر مربع و برق رساني و احداث پست هوايي به طول ۲هزار و ۸۰۰ متر از اقدامات صورت گرفت در اين راستا ي اجراي اين طرح مي باشد.
مهندس يوسف عرفاني نسب با بيان اينكه با اجراي اين پروژه ، يك هزار و ۶۸۰ نفر از آب شرب پايدار بهره مند شدند ، هزينه اجراي اين پروژه را ۳۲۰ ميليارد ريال اعلام کرد.
یحيی رمضاني فرماندار شازند هم گفت : تامین آب پایدار برای روستاها از دغدغه های مهم دولت‌ می باشد و خوشبختانه برنامه ریزی خوبی صورت گرفته و در همین شهرستان شازند پروژه های مهم آبرسانی در حال اجرا می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار