نجات یک اعدامی در مازندران

باتلاش دادستان، رئیس زندان و مسولان فرهنگی زندان و با همراهی خیران بالاخره در زمان اجرای حکم، رضایت اولیای دم حاصل شد
کد خبر: ۱۰۴۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶ 09 June 2022

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: همزمان با ایام ولادت ودر آستانه میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج (ع) اولیای دم با تأسی از سیره آن امام همام از قصاص محکوم پرونده قصاص گذشت کردند.

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری گفت:همزمان با ایام ولادت و در آستانه میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج (ع) اولیای دم با تأسی از سیره آن امام همام از قصاص محکوم پرونده قصاص گذشت کردند.

وی تاکید کرد: با برگزاری چندین جلسه صلح و سازش توسط ستاد صبرو با رایزنی‌های صورت گرفته، باتلاش دادستان، رئیس زندان و مسولان فرهنگی زندان و با همراهی خیران بالاخره در زمان اجرای حکم، رضایت اولیای دم حاصل شد.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: زندانی مذکور چند سال پیش به دلیل درگیری مرتکب قتل شده و دستگیر می‌شود و با گذشت بدون قید و شرط اولیای دم، محکوم از قصاص رهایی یافت.

وی ضمن قدردانی از اعلام رضایت اولیای دم و تلاش و پیگیری اعضای شورای حل اختلاف ودادستان ومسئولان زندان برای برقراری صلح و سازش در این پرونده اظهارکرد: اشاعه فرهنگ صلح وسازش و اعمال عفو و گذشت یکی از اصول بنیادین در فرهنگ اسلامی است که دستگاه قضایی مازندران نیز به منظور گسترش آن در سطح جامعه تلاش می کند. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار