طرح ابرسانی از هفتیان به تفرش از پروژه های ملی وزارت نیرو است

معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت:طرح ابرسانی از هفتیان به تفرش از پروژه های ملی این وزارتخانه است.
کد خبر: ۱۰۴۹۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲ 11 June 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،مجید آقازاده در بازدید از طرح‌های آبرسانی و تصفیه‌خانه آب و فاضلاب در شهرهای تفرش ، اراک ، شازند و خمین ،از پروژه انتقال آب چشمه هفتیان به شهر تفرش و ۴۸ روستای این شهرستان بازدید میدانی کرد.
وی سپس در جلسه ای که با حضور رضایی فرماندار شهرستان تفرش ، بیاتی نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی ، یوسف عرفانی نسب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی و مدیران آب و برق استان و شهرستان به بحث و تبادل نظر در مورد راهکارهای تامین آب مورد نیاز تفرش از چشمه هفتیان در تابستان سال جاری پرداخت .
معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این جلسه با بیان اینکه رفع مشکل تنش آبی در شهر تفرش جزء پروژه های ویژه وزیر نیرو است اظهار داشت : طرح ابرسانی از هفتیان به تفرش از پروژه های ملی وزارت نیرو می باشد و پیگیری های مناسبی در خصوص تامین اعتبار این پروژه صورت گرفته است.
وی با اشاره به اعتبارات پیش بینی شده در راستای تکمیل این پروژه اظهار داشت : ۶۱۰ میلیار ریال از محل بودجه عمومی ، ۶۰۰ میلیارد ریال از ردیف طرح های اضطراری ‌ و ۱۵۰ میلیارد نیز از محل مازاد در سال ۱۴۰۱ برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.
وی بر لزوم همکاری و همدلی همه دستگاه های زیربط از جمله شرکت آب منطقه ای و شرکت توزیع نیروی برق استان برای تامین آب شرب تفرش و رفع مشکل تنش آبی این شهر در تابستان سال جاری تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار