معاون استاندار: عقب‌ماندگی‌های لرستان با عزم همگانی جبران می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: عقب‌ماندگی‌های لرستان با عزم همگانی و تلاش مدیران انقلابی و جهادی جبران می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۴۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵ 05 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک لرستان بهرام ستاری روز دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی لرستان اظهار کرد: اصحاب رسانه نقاط قوت و ضعف را بازگو کنند اما مسایل باید با منطق همراه باشد. 

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه حلقه وصل بین مردم و مسوولان هستند، گفت: هیچ خبرنگاری را خبرنگار رسمی خود نمیدانم و تمامی افراد فعال در رسانه‌ می‌توانند در دفتر کار حضور داشته باشند.

وی بیان کرد: این حق اصحاب رسانه است و باید مطلع باشند که تکلیف ۱۷۳ مصوبه در سفر رییس‌جمهور در لرستان به کجا رسید.

وی اظهار کرد: مدیران قبل از شکایت از خبرنگاران باید مطلب انتقاد آمیز را برای بررسی بیشتر به اداره‌کل ارشاد واگذار کنند بنابراین حق شکایت ندارند، وظیفه و رسالت من دفاع از خبرنگاران است و اگر کوتاهی شده باید جبران شود.

ستاری با بیان اینکه بسیاری از مطالب در فضای مجازی موج خبری می‌باشد، گفت: قرارداد واگذاری اراضی پادگان ۰۷ در گذشته بسته شده، خودمان گلایه داریم در این مورد اما قانونی باید اقدام شود.

وی اظهار کرد: در جریان سفر رییس جمهور به لرستان ۱۲۲ هزار نامه دریافت شد که در این راستا حدود ۴۰ میلیارد تومان کمک معیشتی پرداخت شد.

معاون سیاسی استاندار لرستان بیان کرد: در قرارگاه حجاب و عفاف رویکرد بسیار جدی است و جلسات باید به صورت هفتگی برگزار شود همچنین بسیاری از اقدامات در خصوص تعیین مدیران انجام شده است.

ستاری ادامه داد: اکنون باید عقب ماندگی لرستان را جبران کنیم، اقدامات بسیار سنگین است اما نیاز به عزم همگانی می‌باشد.

وی افزود: اکنون گرفتار خشکسالی هستیم، مدیریت آب به دست ما می‌باشد اما نمی‌توانیم کشاورزان ناتوان در کشت برنج را هم نادیده گرفت.

وی افزود: باتوجه به کم‌آبی و کمبود منابع آب زیرزمینی یکهزار و ۶۰۰ روستا در آینده با تانکر آبرسانی می‌شود.

وی اظهار کرد: مدیرانی که جدید منصوب شده حتما باید رویکرد انقلابی دولت سیزدهم را داشته باشند و باید پاسخگوی مردم و اصحاب رسانه باشند، جمهوری اسلامی عرصه خدمتگزاری را فراهم کرده و اگر کوتاهی گزارش شود به صورت جدی برخورد خواهد شد.

وی گفت: ۶ ماهه نخست دولت در لرستان بیش از ۷۰ میلیارد تومان اعتبارات زیرساخت به لرستان اختصاص یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار