شهردار کرج ۲۶ تیرماه معرفی می‌شود

سخنگوی شورای شهر کرج گفت: شورای شهر در جلسات داخلی خود در حال بررسی رزومه و شرایط گزینه‌های مطرح شده است و پس از جمع بندی نهایی معرفی شهردار صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۵۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶ 06 July 2022

به گزارش «تابناک البرز» علی قاسمپور در پاسخ به زمان انتخاب شهردار کرج گفت: با تصمیم هیئت رییسه شورای شهر کرج بنا شده ۲۶ تیرماه مصادف با شب عید غدیر معرفی شود.
وی ادامه داد: شورای شهر در جلسات داخلی خود در حال بررسی رزومه و شرایط گزینه‌های مطرح شده است و پس از جمع بندی نهایی معرفی شهردار صورت می‌گیرد.
قاسمپور در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ضرورت رسیدگی به وضعیت ساکنان دو ساختمان ناایمن در حسن آباد اشاره کرد و افزود: این ساختمان در سنوات گذشته احداث و عدم ساخت اصولی آن‌ها باعث شده ساکنان امروز با مشکلاتی مواجه شوند.
سخنگوی شورای شهر کرج اظهار کرد: شورای شهر کرج تکلیفی یه عهده شهرداری گذاشته که اقدامات پیشگیرانه لازم جهت جلوگیری از احداث چنین ساختمان‌هایی را انجام دهد.
این مسئول تاکید کرد: با اقدامات پیشگیرانه، از ساخت و ساز‌های واحد‌هایی که در آینده برای ساکنانشان مشکل ساز می‌شوند و ایمنی آن‌ها کامل نیست جلوگیری خواهد شد.
وی اظهار کرد: برای ساختمان حسن آباد سه کارشناس رسمی دادگستری توسط شهرداری به کار گرفته شده و نظرات فنی خود را ارائه داده‌اند.
وی توضیح داد: به زودی اقدامات عمرانی لازم جهت ایمن سازی این ساختمان آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار