دیوار بی‌اعتمادی و جدایی بین جوان انقلابی با مدیریت استان فرو بریزد

استاندار فارس با تاکید بر اینکه مدیریت استان امروز آمادگی دارد که از بدنه پرتحرک جوان استفاده کند و دیوار بی‌اعتمادی و جدایی بین جوان انقلابی با مدیریت استان فرو بریزد، گفت: تلاش شد تعدادی از جوانان در رده اول و دوم مدیریت ارتقا پیدا کنند و به مدیران این توصیه شده که جانشین‌پروری را از میان جوانان مدنظر داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۶۴۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰ 27 August 2022

تابنک فارس به نقل از فارس: محمدهادی ایمانیه در افتتاحیه جشنواره حامیم با بیان اینکه در فارس، در مدیریت استان، نمایندگی ولی فقیه و تولیت آستان مقدس احمدی نگاه دانشگاهی، علمی و جوان‌باور حاکم است، اظهار داشت: استان فارس آمادگی دارد که پیشتاز مردمی‌سازی دولت باشد و به عنوان الگویی که سایر استان‌ها نیز بتوانند استفاده کنند مفهوم بلند استفاده از انرژی و آرمان‌خواهی جوان را در کنار تجربه‌های افراد پیشکسوت و با صداقت داشته باشد و حرکت‌های جهادی را پیش ببرد.

وی افزود: بدون استفاده از فکرهای جوان و باانگیزه که آلوده تلخ و شیرین دنیا نشدند نمی‌توان کار را با سرعت پیش برد و نگاه‌هایی که از آرمان‌خواهی به محافظه‌کاری سوق داده شدند کار را کند می‌کنند.

ایمانیه با تاکید بر رعایت اخلاق تصریح کرد: تفاوت یک جوان مسلمان ایرانی با یک جوان غیرایرانی این است که جوان ایرانی مسلمان در عین آرمان‌خواهی و نگاه بلند داشتن و پرتحرک بودن و پر از شور بودن اخلاق و انصاف و ادب و احترام به ویژه به پیشکسوتان از دست نمی‌دهد و همین رمز استفاده از جوانان است.

استاندار فارس با بیان اینکه در بیانیه گام دوم نگاه ویژه رهبری به جوانان است، افزود: به میدان آمدن و آماده شدن برای مدیریت جامعه ایرانی ایجاد امید و حفظ امید و مبارزه با ناامیدی و مبارزه با یاس و افسردگی از شما جوانان بر می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت استان امروز آمادگی دارد که از بدنه پرتحرک جوان استفاده کند و دیوار بی‌اعتمادی و جدایی بین جوان انقلابی با مدیریت استان فرو بریزد، گفت: تلاش شد تعدادی از جوانان در رده اول و دوم مدیریت ارتقا پیدا کنند و به مدیران این توصیه شده که جانشین‌پروری را از میان جوانان مدنظر داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار