استاندار یزد:

جنس کارآفرینی در یزد کارآفرینی اجتماعی است/ دستگاه قضایی عامل پیشبرنده حوزه اقتصادی است

استاندار یزد با بیان این که جنس کارآفرینی در یزد از نوع کارآفرینی اجتماعی است، بر نقش دستگاه قضایی به عنوان عامل پیشبرنده حوزه اقتصادی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۶۵۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱ 01 September 2022

«مهران فاطمی» امروز پنجشنبه دهم شهریورماه در دیدار رئیس قوه قضائیه با صنعتگران استان یزد اظهار کرد: استان یزد با ۳۶۰۰ واحد تولیدی، دارای رتبه‌هایی مانند استان چهارم صنعتی، رتبه دومی معدن و به نوعی استان اول کشور به لحاظ تنوع مواد معدنی و استانهای پیشتاز در حوزهای کاشی و سرامیک، فولاد و برخی بخشهای دیگر است.

وی افزود: خوشبختانه بالاترین نرخ مشارکت اقتصادی کشور در بهار ۱۴۰۱ متعلق به یزد شده است.

استاندار در ادامه جنس کارآفرینی در یزد را کارآفرینی اجتماعی خواند و گفت: صنعتگران همواره در فعالیتهایشان روح مددکاری به مردم را دنبال می کنند.

وی عنوان کرد: کارآفرینان و فعالان حوزه تولید استان با وجود تمام سختی‌های موجود در حوزه اقتصادی، کارنامه خوبی در بحث مشارکت توسعه‌ای دارند.

این مسئول اضافه کرد: دستگاه قضایی یزد با تشکیل منظم جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی بسیاری از مشکلات استان در حوزه‌های مختلف را برطرف کرده و عامل پیشبرنده حوزه اقتصادی استان و کشور بوده است.

فاطمی حمایت از فضای کسب و کار اقتصادی را لازمه احساس مسئولیت تمام عناصر مدیریتی دانست و در پایان ابراز امیدواری کرد با توجه به این که مجموعه صنعتگران و تولیدکنندکان استان به شدت مددکار حوزه اجتماعی استان هستند، این نشست بهبود فضای کسب و کار در استان را رقم بزند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار