یکماه آینده محل تجمع های قانونی اعلام می شود

فرماندار شهرستان شیراز گفت: در روزهای اخیر ۲ بوستان شیراز برای برگزاری تجمع‌های قانونی به فرماندهی انتظامی پیشنهاد شده است و حداکثر طی یک ماه آینده یک مکان عمومی برای این کار رسما اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۷۳۱۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰ 22 October 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: لطف الله شیبانی افزود: در پی اعلام رئیس‌جمهور در زمینه تعیین مکان‌هایی برای تجمعات قانونی مردم، در شیراز نیز ۲ بوستان عمومی در مرکز این کلانشهر برای برگزاری تجمعات عمومی به پلیس پیشنهاد شده است که یکی از این محل‌ها به منظور این کار انتخاب شود.
فرماندار شیراز ادامه داد: یکی از این ۲ بوستان پیشنهادی و یا محلی عمومی دیگر به صلاحدید پلیس ظرف کمتر از یک ماه آینده برای برگزاری تجمعات و اعتراضات عمومی و بیان مشکلات و نقدها توسط مردم اعلام خواهد شد.
وی اضافه کرد: کانون رهپویان وصال طی ۲ هفته گذشته اقدام به برگزاری نشست های عمومی اعتراضی و فراخوان عمومی برای مردم کرد که کسانی که صاحب نقد نسبت به مسائل جاری هستند، سه شنبه‌های دو هفته گذشته همزمان با نماز مغرب و عشاء در این محل حاضر و اعتراضات خود را به صورت منظم بیان کردند و مسئولان نیز در این مکان پاسخگوی آنها بودند که تجربه خوبی بود.
شیبانی تاکید کرد: این امکان نیز وجود دارد که بیان مشکلات و اعتراضات عمومی قانونی مردم در مکان تعیین شده به صورت هدفمند دنبال شود به نحوی که در هر زمان مشخص اعتراضات مشخص مثلا فرهنگی،اقتصادی،اجتماعی و ... مطرح شود تا مسئولان مربوطه در هر زمینه نیز در محل اعتراض حاضر و پاسخگوی مردم باشند.
وی با بیان اینکه همکاری و پیگیری لازم توسط مدیریت ارشد شهرستان شیراز برای برگزاری مسالمت آمیز تجمعات مردمی قانونمند و هدفمند انجام خواهد شد،گفت: بیان مشکلات از سوی مردم در محلی که امنیت آن تامین شده باشد می تواند به رفع مشکلات کمک کند و در شرایطی که حتی رفع آن مشکل به هر دلیلی ممکن نباشد و یا در کوتاه مدت امکان پذیر نیست،صرفا حتی بیان آن مشکل از سوی مردم می تواند موج مثبتی در جامعه ایجاد کند.
وی اضافه کرد: یکی دیگر از محاسن برگزاری این تجمعات قانونمند و مسالمت آمیز نیز جوابگویی مسئولان محلی به مردم است و اینکه مسئولان می دانند که فراتر از ارتباطات سازمانی شان باید در مکانی عمومی نیز به مردم پاسخگو باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار