تکمیل فازدوم تقاطع غیرهمسطح شهیدقهاری

مدیر منطقه چهار شهرداری همدان گفت: فاز دوم تقاطع غیرهمسطح شهید سعید قهاری سعید تکمیل شد.
کد خبر: ۱۰۷۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱ 10 October 2015
مدیر منطقه چهار شهرداری همدان گفت: فاز دوم تقاطع غیرهمسطح شهید سعید قهاری سعید تکمیل شد.

به گزارش فارس، محمد قدیمی در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان در تشریح عملکرد 6 ماه منطقه 4 شهرداری همدان اظهار کرد: روکش و لکه‌گیری آسفالت به مقدار 17 هزار تن در سطح منطقه انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه روکش رودخانه‌ها و دیوارکشی آن در سطح منطقه انجام شده یا در حال انجام است، افزود: پروژه پوشش رودخانه فرهنگیان، دیوارکشی رودخانه ابوذر، دیوارکشی و پوشش رودخانه پشت پیام نور، دیوارکشی و پوشش رودخانه پشت باغ ایرانی از جمله این اقدامات است.

مدیر منطقه 4 شهرداری همدان با بیان اینکه 4 هزار و 673 متر جدول‌‌گذاری انجام شده، تصریح کرد: جدول‌گذاری و اجرای کندرو بلوار سیدجمال نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه احداث پارک فدک طی پنج ماه اجرا شد، ادامه داد: احداث بوستان فدک به مساحت 2.5 هکتار انجام شده و علاوه بر آن 3 هزار و 500 متر طول جدول‌گذاری، 10 هزار مترمربع پیاده‌روسازی، کاشت گونه‌های فصلی و دائمی با مساحتی 1.5 هکتار، نصب ست بازی کودکان و بدنسازی پارکی، مبلمان پارکی، پارکینگ خودرو و سرویس بهداشتی انجام شده است.

قدیمی با بیان اینکه فاز دوم تقاطع غیرهمسطح شهید سعید قهاری سعید تکمیل شد، خاطرنشان کرد: هرچند این پل پروژه ستادی بود اما کارفرما منطقه 4 بود و خوشبختانه به طور کامل به زیر ترافیک رفت.

وی با بیان اینکه ساماندهی روشنایی معابر، میادین و پارک‌ها و نورپردازی‌های میادین و معابر سطح منطقه نیز در دستور کار قرار داشت، گفت: اخطارهای رفع خطر صادر شده 14 مورد بوده که 10 مورد توسط مالک و یک مورد توسط امور شهری انجام شده است.

مدیر منطقه 4 شهرداری همدانافزود: 15 مورد اخطار برای جمع‌آوری خودروهای فرسوده از سطح منطقه ارائه شده که توسط مالک و حمل با جرثقیل جمع‌آوری شده است.

وی تصریح کرد: اخطار مشاغل مزاحم 66 مورد، اخطار سد معبر 40 مورد، اخطار مصالح ساختمانی 75 مورد، معدوم کردن سگ‌های ولگرد نیز انجام شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار