نظارت ازشهرداری به بخش خصوصی واگذارشود

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: واگذاری فعالیت‌های مربوط به حوزه نظارتی اداره اجرائیات، کنترل و نظارت شهرداری همدان به بخش خصوصی ضروری است.
کد خبر: ۱۰۸۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 11 October 2015
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: واگذاری فعالیت‌های مربوط به حوزه نظارتی اداره اجرائیات، کنترل و نظارت شهرداری همدان به بخش خصوصی ضروری است.

به گزارش مهر، کامران گردان در جلسه کمیسیون خدمات شهری با اشاره به بررسی وضعیت کنترل و نظارت شهردای همدان،اظهار داشت: برخورد مناسب با مردم در اولویت کاری باشد.

وی ادامه داد: حفظ اموال جمع‌آوری‌شده و تغییر روش در برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز نیز باید در بخش کنترل و نظارت شهرداری همدان لحاظ شود و موردتوجه قرار گیرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان در ادامه بابیان اینکه واگذاری فعالیت‌های مربوط به حوزه نظارتی اداره اجرائیات، کنترل و نظارت شهرداری همدان به بخش خصوصی ضروری است، افزود: به گزارشی از عملکرد و تجربه سایر استان‌ها در این حوزه نیازمندیم.

رئیس اداره اجرائیات، کنترل و نظارت شهرداری همدان نیز با ارائه گزارش عملکردی در خصوص برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در چهار منطقه همدان، عنوان کرد: تعطیلی کار ۱۵۶ مورد عملیات ساختمانی بدون مجوز در منطقه چهارهمدان و صدور اخطاریه، لودر زنی و سنگ چینی ۱۱ مورد به‌طور جداگانه در مناطق سه و چهار همدان، ۱۱ مورد توقیف خودرو و تخلیه مصالح در منطقه یک و تخریب چهار یا پنج موردی بدون ماشین‌آلات و با دست در همه مناطق بیشترین فعالیت‌ها در مناطق بوده است.

بابک اسدی افزود: همچنین ۱۴۰ مورد ضبط ادوات و لوازم غیرقانونی در منطقه سه بیشترین تعداد ضبط لوازم غیرقانونی در بین مناطق در ماه‌های اخیر بوده است.

وی همچنین به دیگر اقدامات این اداره اشاره و عنوان کرد: جمع‌آوری اتاقک، جمع‌آوری سازه‌های سبک غیرقانونی، اخذ مجوز بیش از ۱۰۰ مورد و تخریب ۱۸ مورد طبق کمیسیون ماده ۱۰۰ از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

شهردار منطقه چهار همدان در ادامه نیز با ارائه گزارش عملکردی از سوی این سازمان به پروژه‌های عمرانی این شهرداری اشاره و بیان کرد: روکش و لکه‌گیری آسفالت به مقدار ۱۷ هزار تن در سطح منطقه چهار، پروژه دیوارکشی و پوشش رودخانه‌ها، جدول‌گذاری و اجرای کندرو در برخی بلوارها از اقدامات این شهرداری در ماه‌های اخیر بوده است.

محمد قدیمی با اشاره به احداث بوستان فدک به مساحت دو و نیم هکتار، ادامه داد: تکمیل عملیات فاز دوم تقاطع غیر هم‌سطح شهید قهاری، جدول‌گذاری، پیاده‌رو و هدایت آب‌های سطحی سازی در سطح منطقه، ساماندهی روشنایی معابر، میدان‌ها، پارک‌ها و همچنین نورپردازی‌های میدان‌ها و معابر و اجرای پروژه‌های اصلاح هندسی در برخی میدان‌ها و بلوارهای منطقه چهار همدان از دیگر اقدامات شهرداری منطقه چهار بوده است.

وی افزود: تسطیح زمین های بایر منطقه، جمع‌آوری خودروهای فرسوده از سطح منطقه، اخطار به مشاغل مزاحم، اخطار سد معبر، اخطار مصالح ساختمانی، معدوم نمودن سگ‌های ولگرد، اخذ تعهدات خاک‌برداری، هم‌سطح سازی دریچه‌های سطح منطقه نیز از اقدامات خدمات شهری این شهرداری بوده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار