۱۶۰ واحد نیمه راکد استان خوزستان فعال شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: ۱۶۰ واحد نیمه راکد تولیدی استان خوزستان از ابتدای امسال تاکنون با حمایت‌های دولت فعال و برای پنج هزار نفر اشتغالزایی شد.
کد خبر: ۱۰۸۴۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷ 28 December 2022

به گزارش ایرنا رضا فتوحی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران دزفول با اشاره به برگزاری نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در این شهرستان افوزد: امید است بتوانیم شهرک‌های صنعتی استان را با ظرفیت بالا فعال کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه شهرک‌های صنعتی شهرستان دزفول با بیش از ۹۰ درصد ظرفیت فعال هستند که جای خرسندی است زیرا این شهرستان نقش مهمی در تولید و اشتغال استان خوزستان ایفا می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان اظهارکرد: یکی از کارگروه‌هایی که باعث رونق و توسعه تولید و ایجاد اشتغال در استان‌ها شده کارگروه ستاد تسهیل است؛ در این نشست پس از بررسی مشکلات، وظایف هر کدام از دستگاه‌ها، بانک‌های عامل، متقاضیان و تمام نهادهای مرتبط مشخص می‌شود تا بتوانیم واحدهای مشکل دار را به چرخه تولید بازگردانیم.

فرماندار ویژه دزفول نیز گفت: بعضی شرکت‌ها در حوزه تسهیلات و برخی در حوزه مسایل زیرساختی مشکل داشتند که با حضور مدیرکل صمت، شهرک‌های صنعتی و معاونت‌های محیط زیست، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی مشکلات مطرح و بررسی شدند.

علی فرهمندپور افزود: تسهیلات برخی واحدها در حال نهایی شدن است و تسهیلات برخی واحدهای دیگر به علت نداشتن ضمانت مالی با مشکل مواجه شده که مسوولان استانی برای حل مشکلات قول مساعد دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار