به نیابت از رییس جمهور

دیدار معاون استاندار با خانواده های شهدای امنیت در روز مادر

کد خبر: ۱۰۸۷۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱ 13 January 2023

دیدار معاون استاندار با خانواده های شهدای امنیت در روز مادردیدار معاون استاندار با خانواده های شهدای امنیت در روز مادر

همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر، معاون سیاسی - امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان و جمعی از مسئولان با خانواده های شهدای امنیت در رشت، آستانه اشرفیه و لاهیجان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار تابناک گیلان ؛ معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار، جمعی از مدیران ستادی استانداری و فرمانداران و مسئولان شهرستان های رشت، آستانه اشرفیه و لاهیجان، با خانواده های شهیدان حمزه علی نژاد ، یوسفی و پورنوروز دیدار کردند.
در این دیدار لوح و هدیه دولت ، بمناسبت روز مادر به نیابت از رییس جمهور به مادر شهید مدافع امنیت حمیدرضا پورنوروز اهدا شد.
معاون معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در این دیدار ضمن ابلاغ سلام و پیام رئیس جمهور به خانواده معزز شهدای امنیت ، خنثی شدن توطئه اخیر دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی را حاصل رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ایثار مدافعان و شهدای امنیت دانست و گفت : ولایت‌پذیری و پیمودن مسیر حق ، ویژگی برجسته و بارز شهدا بود.
حسین مصطفی پور با اشاره به جایگاه والای شهدا، بر لزوم تکریم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و افزود : جایگاه مادران شهدا کمتر از خود شهدا نیست و این مادران برای ما اسوه هستند.
بسیجی مدافع امنیت ، شهید حمزه علی نژاد از خشکبیجار رشت ، متولد ۲۶ دی ماه سال ۱۳۶۲ ، پنجم آبان امسال در درگیری با اغتشاشگران به شهادت رسید.
بسیجی‌ مدافع امنیت، شهید مجید یوسفی متولد 1357 در آستانه اشرفیه ؛ هفدهم آبان‌ماه سالجاری با حمله عده‌ای از اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
بسیجی‌ مدافع امنیت ، شهید حمید پورنوروز نیز دوازدهم آبان‌ ماه امسال با ضربات چاقوی اغتشاشگران در لاهیجان به شهادت رسید

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار