با تلاش نیرو‌های راهداری؛

همه محور‌های اصلی استان همدان باز است

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: همه محور‌های اصلی استان با تلاش نیرو‌های راهداری برف‌روبی شده و باز است.
کد خبر: ۱۰۸۷۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹ 15 January 2023
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: همه محور‌های اصلی استان با تلاش نیرو‌های راهداری برف‌روبی شده و باز است.
 

به گزارش تابناک همدان، جواد نگاهداری با بیان اینکه از ابتدای بارش برف، در محور‌های استان همدان مستقر هستیم و نمک پاشی و برف روبی در محور‌ها انجام شده است، افزود: هم اکنون مسیر ۲۵ روستای استان مسدود است.

او با بیان اینکه همه محور‌ها درگیر برف است، افزود: ۵۳۵ نیروی راهداری با استفاده از ۳۶۲ دستگاه ماشین آلات بیش از ۱۵ هزار کیلومتر باند برف‌روبی کرده اند.

معاون راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به برف روبی و نمک پاشی در محور‌های استان است، تصریح کرد: پنج هزار و ۸۰۰ تن شن و نمک در محور‌های استان همدان برای برف‌روبی استفاده شده است.

نگاهداری با اشاره به کمک‌رسانی نیرو‌های راهداری به در راه ماندگان و رانندگان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته به ۲۰۵ دستگاه خودرو کمک رسانی شده و به رانندگان استفاده از زنجیر چرخ آموزش داده شده است.

او با اشاره به اینکه سطح جاده لغزنده است و حجم زیادی برف در کنار جاده است، تاکیدکرد: ممکن است در گردنه اسدآباد بعد از بارش برف کولاک اتفاق بیافتد، بنابراین با کولاک شدید ناچار هستیم محور را ببندیم و باید دستگاه‌های امدادی آمادگی امدادرسانی به رانندگان درگیر در برف را کولاک را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار