بازدید فرماندار شهرستان بهار از گردنه و راهدارخانه اسدآباد

فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان بهار با حضور در گردنه اسدآباد از همه عوامل و دستگاههای عملیاتی در مدیریت برف و کولاک در این محور مواصلاتی قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۰۸۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶ 15 January 2023

فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان بهار با حضور در گردنه اسدآباد از همه عوامل و دستگاههای عملیاتی در مدیریت برف و کولاک در این محور مواصلاتی قدردانی کرد.

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، فرماندار بهار با همراهی فرماندهی نیروی انتظامی استان و شهرستان، رییس و معاون پلیس راه استان، معاون اداره راهداری استان، رییس اداره راهداری و معاون سپاه ناحیه شهرستان بهار امروز صبح ۲۵ دی ماه در پی بارش سنگین برف با حضور در گردنه‌ اسدآباد از راهدارخانه گردنه اسدآباد بازدید کردند و اقدامات تیم‌های امدادرسانی را مشاهده و نحوه خدمت رسانی به هموطنان در گردنه را مورد بررسی قرار دادند.

رئیس ستاد بحران شهرستان با حضور در راهدارخانه واقع در گردنه اسدآباد، ضمن خداقوت، از کارکنان راهداری ، پلیس راه و اورژانس مستقر در محور و کلیه مسیرهای ترددی استان، تشکر کرد.

نباتی حضور نیروهای امدادی و عملیاتی را از عوامل مؤثر در کاهش سطح نگرانی های مسافران و رانندگان هنگام تردد در محورهای پرخطر و شرایط اضطرار دانست.

 صفدری رییس اداره راهداری شهرستان نیز افزود: تمامی راه های مواصلاتی اصلی شهرستان باز است. و به زودی تمامی راه های فرعی و روستایی شهرستان نیز بازگشایی و خدمت رسانی خواهد‌ شد.

 صفدری ادامه داد : گردنه اسداباد نیز باز است و رفت و امد بدون هیچ مشکلی در حال جریان است. و با تلاش بی وقفه همکارانم در راهداری عملیات خدمت رسانی در شهرستان بهار در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار