بیش از ۱۰۰ واحد بهداشتی در خوزستان احداث می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ساخت بیش از ۱۰۰ واحد بهداشتی در روستاها و شهرها تا نیمه نخست سال ۱۴۰۲ و تجدید بنای ساختمان‌های فرسوده درمانی خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۳۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷ 21 February 2023

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین سرمست شوشتری ظهر امروز سه شنبه در نخستین یادواره شهدای جامعه پزشکی خوزستان اظهار کرد: یکی از ابعاد جنگ روانی و تبلیغاتی دشمن تغییر ارزش‌ها و وارونه جلوه دادن ارزش‌های اصلی است که موجب ایستادگی ۴۴ ساله ملت مسلمان ایران در برابر هجمه‌های گوناگون دشمنان قسم خورده ایران شد.

وی بیان کرد: در مقابل این شرایط یکی از وظایف اصلی ما به ویژه در مقابل نسل جوان، بازخوانی مرام و منش جوانان شهیدی است که با روایت حقیقی و صحیح در راستای الگوسازی در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های والای اسلامی و ایرانی جان خود را فدا کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: این یادواره گامی در این راستا برای معرفی ۱۷۳ شهید دفاع مقدس، شهدای سلامت، شهدای امنیت، شهدای حرم و شهدای دانشجوی این مجموعه برگزار شده است.

سرمست گفت: امروز نسبت به شهدا و نسبت به نسل جوانی که در فضای انقلاب و دفاع مقدس نبودند، دین بر گردن داریم و وظیفه داریم با برنامه‌ریزی و اقدامات فکری، فرهنگی، رسانه‌ای و هنری، اقدامات لازم را برای ادای دین انجام دهیم.

سرمست عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اهواز مفتخر است وظایف اصلی خود نسبت به شهدا یعنی وظایف بهداشتی و درمانی و آموزشی خود را به بهترین نحو انجام دهد که در این راستا برای ایجاد فضای سالم از نظر ارائه خدمات در مجموعه‌های بهداشتی و درمانی از جمله تعهد ساخت بیش از ۱۰۰ واحد بهداشتی در روستاها و شهرها تا نیمه نخست سال ۱۴۰۲، تجدید بنای ساختمان‌های فرسوده درمانی و احیای تجهیزات به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم برنامه‌ریزی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار