تخریب 40 قطعه باغ شهری در مرودشت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: ۴۰ قطعه باغ شهری و تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی با مساحت ۹۰ هزار متر مربع در روستاهای حسن آباد سنجر لو و حاجی آباد از توابع این شهرستان تخریب شد.
کد خبر: ۱۰۹۵۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱ 05 March 2023

تابناک فارس به نقل از ایانا: منصور امیریان تصریح کرد: از این تعداد باغ شهر ۱۹ قطعه ایجاد و ۲۱ قطعه تفکیک، فنس کشی و محصور شده بود که با عملیات مذکور اقدام قانونی انجام و اراضی آزاد سازی شد.

این مقام مسئول ابراز کرد: عملیات مذکور در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاوزی و با کسب مجوز‌های قانونی از سوی مراجع قضایی با حضور نماینده دادستان، یگان امداد نیروی انتظامی و کارکنان اداره امور اراضی اجرایی شد.

امیریان با تاکید بر اینکه پیش از تخریب، چندین مرتبه به مالکان این باغ شهری های غیر مجاز اخطار داده شده بود، اظهار کرد: این اقدام در راستای صیانت از اراضی کشاورزی و برای جلوگیری از گسترش و تداوم ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی صورت گرفت.

امیریان با قدردانی از همکاری ادارات ذی ریط، از جمله دادستانی، فرماندهی نیروی انتظامی و یگان امداد، شهرداری بخش مرکزی شهر فاروق و اداره برق شهر سیدان یادآور شد: با تشدید نظارت و مبارزه با تغییر کاربری‌های غیر مجاز، صیانت از اراضی کشاورزی با جدیت در حال پیگیری است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار