مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام؛

۲۰ میلیارد ریال پاداش همکاری در صورتحساب مشترکان برق ایلامی اعمال شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام از اعمال حدود ۲۰ میلیارد ریال پاداش همکاری در صورتحساب مشترکان کشاورزی، صنعتی، جایگاه های CNG و تجاری استان در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱ 20 May 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ ولی الله ناصری در خصوص اعمال پاداش همکاری مشترکان کشاورزی، صنعتی، جایگاه های CNG و تجاری در سال ۱۴۰۱، اظهار داشت: در صورتحساب این مشترکان پاداش همکاری منظور شد.

وی مطرح کرد: تفاهم نامه همکاری در آغاز پیک منعقد می شود و می بایست میزان همکاری در دوره پیک محاسبه شود و بر اساس آن میزان پاداش تخصیصی مشخص می شود.

وی  با اشاره به اینکه ممکن است سوالاتی مبنی بر اعمال پاداش ها و میزان آن مطرح شود، توضیح داد: در بخش کشاورزی در سال گذشته مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان و در سایر بخش ها مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پاداش در نظر گرفته شده است که در صورتحساب دوره اول این مشترکان قرار گرفته است.

ناصری افزود :  تمامی مدارک و مستندات محاسبه میزان همکاری بر اساس مفاد تفاهم نامه در نزد این شرکت موجود است و هر کدام از مشتریان برای اطلاع از آن پیامک دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد :  همکاری مشترکان در پیک امسال نیز گام مهمی در پایداری انرژی و جلوگیری از محدودیت در تامین برق داشته باشد./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار