ضرورت برخورد با فساد اداری و مالی

استاندار مرکزی بر ضرورت برخورد با فساد اداری و مالی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۱۲۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷ 25 June 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص‌الائمه در همایش استانی بزرگداشت قوه قضاییه
افزود: باید با قاطعیت و به صورت آموزنده با این موارد برخورد لازم صورت گیرد.
وی یادآورشد:در حوزه پرونده های عمومی و اجتماعی نیز باید دقت و سرعت‌ عمل  لازم در صدور احکام بکار گرفته شود.
استاندار مرکزی گفت: بیش از ۷۶ پروژه سلامت مهم خرد و کلان در سطح استان فعال است و از برنامه زمان بندی بیش از یکسال جلو هستند.
وی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه دولت، اعتماد عمومی و امید مردم است اظهار کرد: طبق صحبت های رئیس جمهور این سرمایه آسیب دیده و باید ترمیم شود؛ همچنین بزرگترین پروژه دولت، ترمیم این اعتماد و امید مردم است.
استاندار مرکزی اظهارداشت: باید با تمام توان در راستای افزایش امید و توسعه عدالت تلاش شود.
وی یادآورشد: در حوزه حجاب و عفاف به عنوان دغدغه جدی مومنین و خانواده ها، باید بتوان با توسعه عدالت گام اساسی برداشت، مسئولین باید به عدالت وفادار باشند تا مردم نیز به حجاب توجه ویژه داشته باشند.
استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: در مجموعه دستگاه اجرایی تمام تلاش ها بکار گرفته شده تا عقب افتادگی که تار و پود جامعه را به خود گرفته و منجر به ناترازی های انباشه شده، با یک کار جهادی و با برنامه، جبران و رفع شود، بسیاری از گره های ایجاد شده به دست قوه قضاییه باز خواهد شد.
وی ادامه داد: در استان مرکزی رویکرد جهادی مبتنی بر رویکرد کلان وجود دارد که در دستگاه قضایی نیز این مهم ملموس است.
مخلص‌الائمه اضافه کرد: بالای ۸۰ هزار پروژه ناتمام در کشور وجود دارد و دولت عزم جدی در راستای اتمام این طرح ها، البته با اولویت بندی دارد البته اعتبارات هنگفتی برای این مهم نیاز است و دولت تلاش کرده با روش هایی این منابع را تامین و پروژه ها را با اولویت بندی به اتمام برساند.
وی تاکید کرد: سال گذشته بودجه عمرانی اختصاصی به استان مرکزی ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده در حالی که مجموع اعتبارات استان در ۶ سال پیش از آن ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است.
استاندار مرکزی افزود: بیش از هم افزایی، همدلی نیاز است به این معنی که این باور ایجاد شود که مشکل یک دستگاه اجرایی مشکل سایر دستگاه هاست و این مهم است که می تواند عقب افتادگی ها را جبران کند.
ربیع اله قربانی، دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: در دستگاه قضایی توانمندی بکار گرفته شده مبتنی بر روحیه ایثار و جهاد است که جای تقدیر و تشکر دارد و مایه افتخار است که در دستگاهی خدمت می کنیم که ارزش های والایی از جمله علم محور بودن بر آن حاکم است.
وی ادامه داد: دستگاه قضایی تمام توان خود را بکار می گیرد که از ظرفیت مردم و پیوند روابط اجتماعی در راستای خدمت رسانی استفاده شود.
قربانی با تاکید بر سالم سازی جامعه اضافه کرد: کسانی که به دنبال تفرقه هستند به کرامت مجموعه حاکمیتی نظام آسیب می زنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار