جمعیت هلال احمر کردستان

گزارش تصویری

  برگزاری دومین اردوی انگیزشی آموزشی کارآفرینی کسب و کارهای خانگی ویژه دختران طرح ملی یاس و اعضای فعال سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) به میزبانی جمعیت هلال احمر کردستان
کد خبر: ۱۱۱۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴ 22 July 2023

به گزارش تابناک کردستان، رئیس جمعیت هلال‌احمر در اختتامیه اردوی انگیزشی-آموزشی کارآفرینی کسب و کارهای خانگی ویژه دختران طرح ملی یاس(یاران آسیب‌ستیز) هلال‌احمر، بر حمایت از اجرای طرح و تداوم و توسعه آن تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر پیرحسین کولیوند امروز ۳۰ تیرماه در مراسم اختتامیه اردوی انگیزشی-آموزشی کارآفرینی کسب و کارهای خانگی ویژه دختران طرح ملی یاس حضور یافت و ضمن گفت‌وگو با جوانان مشارکت‌کننده در طرح، از روند برگزاری دوره‌های آموزشی در روز اختتامیه بازدید کرد.

کولیوند همچنین در سخنانی با تسلیت ایام شهادت اسوه و ایثار و از خودگذشتگی؛ حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، تاکید کرد: طرح ملی یاس با هدف توانمندسازی و ترویج فرهنگ خودامدادی و دگرامدادی برای دختران خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد اجرا شد که در نوع خود، کار خیر و کم‌نظیری به حساب می‌آید.

کولیوند در ادامه سخنان خود، کار خیر را از اصول و اهداف هلال‌احمر برشمرد و گفت: در کلام‌الله قرآن در بیش از ۱۹۰ آیه به کار نیک و خیر اشاره شده و سرعت و سبقت در کار خیر و نیک، همانطور که در اذان و اقامه می‌گوییم، "حی علی خیر العمل: بشتابید به سوی کار خیر"، در دین و آیین ما سفارش شده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر سپس با بیان اینکه اجرای طرح یاس از میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) آغاز شده، افزود: امیدواریم روز به روز این طرح و میزان کار خیری که در آن مشارکت داریم، توسعه یابد. امروز با همکاری مدیران هلال‌احمر در ۱۱ استان، نتایج اجرای این طرح به ثمر نشسته که این موفقیت، حاصل امید و ایمان به انجام کار در میان جوانان ماست.

وی در پایان تاکید کرد: هر حمایتی برای توسعه کار خیر و اجرای طرح یاس از سوی جمعیت هلال احمر لازم باشد، ما بدون شک آن را از طریق سازمان جوانان و شعب و مدیران عامل هلال‌احمر در استان‌ها انجام خواهیم داد و هرجا نقصی وجود داشته باشد با کمک هم آن را برطرف می‌کنیم. ‍

لازم به ذکر است که اردوی انگیزشی-آموزشی کارآفرینی در قالب طرح ملی یاس (یاران آسیب‌ستیز) به میزبانی جمعیت هلال احمر کردستان در سه دوره در استان‌های اصفهان، کردستان و گیلان با حضور ۱۴۰۰ نفر از اعضای جوانان هلال‌احمر برگزار و اختتامیه آن امروز ۳۰ تیرماه در اردوگاه شهید باهنر تهران انجام شد.

در این طرح طی دو سال اخیر با همکاری دانشگاه کارآفرینی تهران و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، از هر استان یک نفر به عنوان تسهیگر باشگاه کارآفرینی انتخاب و در دوره‌های کارآفرینی، منتورینگ و کوچینگ کسب و کار، کارآفرینی و مدیریت کسب و کار از دانشگاه کارآفرینی شرکت و آموزش‌ها را در هر استان به گروه دختران طرح یاس ارائه کرده بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار