با تاکید بر بهره‌بردن از ظرفيت 38 شهرک صنعتي در ارتقاي ورزش استان

استاندار خراسان رضوی دست به کمان شد!

بازدید رشيديان از نمايشگاه هفته تربيت بدني در مشهد و حضورش در جلسه شوراي اداري اداره کل ورزش استان علاوه بر سخنان مهم وی حائز حاشیه های جالبی هم بود که دست به کمان شدن جناب استاندار از آن جمله بود.
کد خبر: ۱۱۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲ 15 October 2015
به گزارش تابناک رضوی ، استاندار خراسان رضوی از نمایشگاه دستاوردهای ورزش استان بازدید کرد و در جلسه شورای اداری اداره کل تربیت بدنی نیز حاضر شد.
علیرضا رشیدیان روز گذشته از نمایشگاه تربیت‌بدنی و غرفه‌های ورزشی که در مجموعه شهید بهشتی دایر است، بازدید کرد.
وی در بازدید از غرفه گلف برای لحظاتی به این ورزش پرداخت و در غرفه ورزش تیروکمان نیز تیراندازی کرد.


استاندار در بازديد از نمايشگاه هفته تربيت بدني در مشهد، با بيان اينکه بخش خصوصي قدرتمندي در استان داريم ،گفت: حدود 38 شهرک صنعتي قدرتمند و توانمند در استان داريم و بايد مشارکت بخش خصوصي را در ورزش با خود همراه کنيم .
رشيديان"افزود: سرانه 53 صدم درصدي فضاي ورزشي در استان قابل افتخار نيست، بلکه باعث سرشکستگي ماست ولي با توجه به شرايط امروز بايد با امکانات و ظرفيت‌هاي موجود کنار بياييم و آن‌ها را مديريت کنيم.
وی با بیان اینکه اگر فقط منتظر باشيم بودجه از مرکز اختصاص يابد، اين اتفاق نخواهد افتاد بر لزوم مديريت جهادي در همه زمينه‌ها به خصوص بحث ورزش تاکید و عنوان کرد: بايد از همه نيروها و ظرفيت‌هاي موجود استفاده کرد. اقتصاد مقاومتي در همه زمينه‌ها قابل تعميم است، به همين دليل بهتر است به داشته‌هاي خود توجه کنيم که البته رقم کمي هم نيست.

استاندار خراسان رضوی همچنین در جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان نیز حضور یافت و در این نشست اظهار کرد: در سال گذشته و شش ماهه نخست سال جاری اقدامات مطلوبی در حوزه ورزش استان صورت گرفته که موجب  تحرک اجتماعی خوبی شکل بگیرد.
وی افزود: از جمله این موضوعات می توان به برگزاری مسابقات ملی و بین المللی مختلف در مشهد و  میزبانی شایسته دست اندر کاران ورزش استان از ورزشکاران اشاره کرد.
استاندار خراسان رضوی رسالت وزارت ورزش و جوانان را توجه به مشکلات ورزشکاران و جوانان دانست و تاکید کرد: جوانان فرصت بی بدیل هستند که غفلت از این سرمایه ها باعث از دست دادن بخش عظیمی از ظرفیت ها خواهد شد. 
رشیدیان تمهید امکانات و ایجاد شرایط محیطی و فرهنگی مناسب برای جوانان را ضروری دانست خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورها برای ورود جوانان به عرصه های مختلف اشتغال و کارآفرینی برنامه ریزی می کنند و ما با داشتن چنین سرمایه عظیمی بلید به نحو مطلوبی از توانمندی های این قشر تاثیر گذار استفاده کنیم.
وی ادامه داد: نگاه به مقوله ورزش نباید صرفا به یک حرکت نشاط باشد؛ بلکه باید در کنار رقابت و نشاط،  به معنویت هم توجه داشت و از این ظرفیت برای هویت بخشی با نگاه ملی ما بهره برد.
استاندار خراسان رضوی نهادینه کردن اخلاق در ورزش و تقویت روحیه پهلوانی و قهرمانی در ورزشکاران را امری فراتر از توصیه دانست و بر تحقق این مهم تاکید کرد.
وی با اشاره به محدودیت های اعتباری و کمبود سرانه های ورزشی استان در سطوح و سنین مختلف اظهار داشت: باید از توان سرمایه گذاری بخش خصوصی و ظرفیت خیران برای مدیریت و ساماندهی اماکن ورزشی استفاده کرد.
رشیدیان با تاکید مجدد در اختیار قرار دادن امکانات ورزشی سایر دستگاه‌ها به اداره کل ورزش و جوانان استان از روند تحقق این مصوبه که از جمله مصوبات شورادی اداری خراسان رضوی است انتقاد کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
کاش به جای دست به کمان شدن دست به کار میشد. از روزی که امده است کاری نکرده وخروجی نداشته!؟
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
ایشان بیشتر نگاه امنیتی دارند تا نگاه توسعه ای ...
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار