مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گیلان

عضویت بالغ بر ۱۰۶ هزار گیلانی در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گیلان، با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۶ هزار و ۳۰۰ نفر در این صندوق عضویت دارند، گفت: گیلان رتبه هشتم کشوری را در عضویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر دارد.
کد خبر: ۱۱۳۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱ 12 October 2023

یزدان شعبانی در گفت وگو با خبرنگارتابناک گیلان اظهارداشت، ۴۰۶ هزار گیلانی را مشمول عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر دانست و اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۶ هزار و ۳۰۰ نفر در این صندوق عضویت دارند.

وی با بیان اینکه ۵۰۰۰ خانوار از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مستمری دریافت می کنند، افزود: گیلان رتبه هشتم کشوری را در عضویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر دارد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گیلان، با اشاره به مزایای این صندوق برای قشر مولد روستایی و عشایر، عنوان کرد: افراد عضو صندوق بیمه اجتماعی می‌توانند از مزایای بازنشستگی و از کار افتادگی و مستمری ناشی از فوت سرپرست خانوار برخوردار شوند.

شعبانی با بیان اینکه افراد ۱۸ تا ۵۰ سال ساکن در مناطق روستایی و عشایر می‌توانند عضو صندوق شوند، گفت: افرادی که در صندوق بیمه اجتماعی عضویت دارند در آینده از خدمات صندوق بهره‌برداری می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار