دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کشور؛

همه دستگاه های اجرایی باید اقدامات حوزه ایثارگری را به بنیاد شهید ارائه دهند

دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کشور افزود : همه دستگاه های اجرایی باید گزارش عملکرد خود را در حوزه ایثارگران به بنیاد شهید ارائه کنند.
کد خبر: ۱۱۳۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶ 19 October 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ رضا رحیمی نسب گفت : تغییر نگاه در حوزه ایثارگران باید از حرف به عمل برسد و دولت سیزدهم برای این بخش ساختار تعریف شده و عملکردها نیز به صورت مستمر پایش می شود.

وی افزود :  یک درصد کل اعتبارات دستگاه‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین ساماندهی امور ایثارگران در بودجه سال جاری پیش بینی شده است

 رحیمی نسب ادامه داد : بنیاد شهید  گزارش ها را به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور ارائه می دهد، این گزارش از خدمات دهی به حوزه ایثاگران به مقامات ارشد کشوری بسیار مهم است.

وی مطرح کرد : 35 نفر مشاور در این جلسه حضور دارند، پاسخگویی در میز خدمت به یک هزار و ۶۷۵ نفر، تجلیل از ۴۷۲ نفر از کارکنان ایثارگر، حضور در ۱۹۰ طرح سپاس و برگزاری ۷۱ جلسه در حوزه ایثار و شهادت انجام گرفته است.

دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کشور  خاطرنشان کرد :  مردم توانمند استان ایلام در دوران دفاع مقدس از تمامیت این آب و خاک دفاع کردند و الان باید تلاش مضاعف برای رفع مشکلات این استان انجام شود./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار