قرآن کریم مشعلی تابان روی زمین/یاداشت اختصاصی هما خوزستان/مینا فراز

کد خبر: ۱۱۳۶۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹ 06 November 2023

اختصاصی هما خوزستان

مینا فراز

قرآن کریم کتاب نور و هدایت بشریت از سوی خداوند متعال بر پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی برای مردم نازل شد تا بشریت با توسل و تمسل جستن به این کتاب نور هدایت به رستگاری و روشنایی دست یابند. استفاده از آیات و مفاهیم قرآنی در زندگانی برای مردم یک توفیق بزرگ است.

خانواده ها برای ترویج فرهنگ قرآنی در بین فرزندان و اعضای خانواده بسیار باید تلاش کنند تا این گنجینه به فراموشی سپرده نشود و در بطن زندگی بکار گرفته شود. این روز ها دنیای دیجیتالی و مجازی فرصت بسیاری از فعالیت ها و کارها را از مردم گرفته است.

اما نباید قرآن خوانی را به وقت و مکان خاصی مکول کرد بلکه باید در همه شرایط از این سرچشمه نو و معرفت بهره برد. تلاوت و تمسک جستن به قرآن عامل موفقیت انسان در دو جهان است. تضمین کننده رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی می باشد.

قرآن کریم مشعلی نورانی است که انسان را از جهل و نادانی به حیات رستگاری می رساند، نسل های جوان، نوجوان و کودکان باید این گوهر ناب را در زندگی خود سرلوحه قرار دهند.

فراموشی قرآن آثار جبران ناپذیری دارد، غفلت و بی توجهی به کلام الهی خسران را به همراه دارد، خانواده های ایرانی برای داشتن زندگی سعادتمند ملاک را عمل به آموزه های الهی قرار دهند و برای پرورش آینده گان توجه به فرایض خداوند متعال را سرلوحه کار خود قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار