شهردار مهریز:

همدلی بسیار خوبی در مهریز برای برگزاری جشنواره شعر سرباز وطن وجود دارد

شهردار مهریز با اشاره به جشنواره منطقه‌ای شعر سرباز وطن گفت: همدلی بسیار خوبی در مهریز برای برگزاری جشنواره شعر سرباز وطن وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۴۱۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 05 December 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، حمیدرضا زارع بیدکی در نشست خبری با خبرنگاران یزد اظهار داشت: گرامیداشت و پاسداشت شهدا امری واجب است و برای این گرامیداشت استفاده از زبان هنر تاثیر بسیاری دارد.
وی هنر شعر را یکی از تاثیرگذارترین ابزار هنری دانست و گفت: استفاده از شعر می‌تواند تاثیرات بسیار مثبت و خوبی در ترویج فرهنگ داشته باشد و باید از این ابزار نهایت استفاده را ببریم.
زارع بیدکی اظهار امیدواری کرد که برگزاری جشنواره منطقه‌ای سرباز وطن بهانه ای برای پاسداشت و گرامیداشت شهدا و در راس آنها سردار دلها حاج قاسم سلیمانی باشد.
شهردار مهریز با تاکید بر اینکه همدلی بسیار خوبی در زمینه برگزاری این رویداد در شهرستان مهریز وجود دارد گفت: خوشبختانه همراهی و همکاری میان تمامی بخش‌ها در شهرستان برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد وجود دارد.
وی ادامه داد: اهداف متعددی برای برگزاری چنین‌ رویدادهایی در نظر گرفته شده و امیدواریم که با برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن بتوانیم به اهداف در نظر گرفته شده برای این جشنواه دست پیدا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار