راهداری اماده برف روبی باشد

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد با توجه به شرایط جوی برای روز سه شنبه سوم بهمن ماه هفته جاری به مدت ۲ روز هشدار سطح زرد صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۵۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵ 21 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ولی بهره‌مند گفت:فعالیت این سامانه بارشی از بعد از ظهر روز سه شنبه تا ساعت‌های پایانی روز چهارشنبه چهارم بهمن ماه در همه نواحی سردسیری و گرمسیری استان خواهد بود.

ولی بهره‌مند افزود: بارش باران، رگبار رعد و برق، وزش باد شدید و در نواحی کوهستانی بارش برف و مه در گردنه‌ها از مخاطرات این سامانه است.

وی بیان کرد: لغزندگی جاده ها، کاهش دید، آبگرفتگی معابر به صورت محدود و امکان خسارت به سازه‌های موقت از اثرات احتمالی این سامانه است.

بهره‌مند از راهداری کهگیلویه و بویراحمد خواست تا برای انجام برف روبی در گردنه‌ها آمادگی داشته و همچنین در مدت زمان فعالیت این سامانه شهروندان از انجام سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: خودداری از توقف در بستر و حاشیه رودخانه ها، احتیاط درباره عبور از رودخانه ها، خودداری از سفر‌های غیرضروی و انتقال محصولات کشاورزی از دیگر توصیه‌ها برای به حداقل رساندن خسارت هاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار