بومی سازی هزار و ۱۰۰ قطعه و تجهیزات راهبردی در پالایشگاه چهارم

مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی از خودکفایی ساخت ۹۳۰ قلم کالا و تجهیزات فنی با استفاده از دانش و تخصص نیرو‌های جوان ایرانی و بهره‌مندی از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵ 07 May 2024

به گزارش تابناک بوشهر؛ بهزاد سالاری گفت: پالایشگاه چهارم پارس جنوبی با استفاده از توان و دانش جوانان شایسته و کارآمد و دستیابی به دانش روز دنیا از استفاده و بکارگیری کالا‌های خارجی بی‌نیاز شده است و با پیروی از فرمایش‌های مقام معظم رهبری و نقشه راه در سال ۱۴۰۳ با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» حرکت خواهیم کرد.

وی افزود: در سالی که گذشت، با برنامه‌ریزی و تکیه بر دانش و خلاقیت جوانان کشور در کارگاه مرکزی این مجموعه، بیش از هزار و ۱۰۰ قطعه و تجهیزات کلیدی مورد نیاز ساخته و بومی‌سازی شد.

سالاری بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ کارکنان و متخصصان این مجموعه توانستند با پیروی از دستورات و قوانین ایمنی بیش از ۳۲ هزار نفر روز کار را ثبت نموده و گامی مهم در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور بردارند.

به گفته سالاری، در سال‌های گذشته با وجود تحریم‌های ظالمانه، شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان ایرانی توانسته‌اند با شناسایی دقیق نیازمندی‌های این مجموعه، یک انقلاب تولید در مجتمع گاز پارس جنوبی رقم بزنند و بر همین اساس، در سال گذشته بیش از ۲ هزار و ۳۷ مورد عملیات و کار شاخص در کارگاه مرکزی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی ثبت شد.

وی ادامه داد: عملیات راه اندازی کارگاه تعمیرات مبدل یکی از اقدامات شاخص سال جاری در جهت پیشرفت و ثبت اقدامات مهم در کارگاه مرکزی می‌باشد که با توان نیرو‌های داخل به بهره‌برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار