بازگشت پرواز عسلویه به تهران به علت نقص فنی

مدیر فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس عسلویه گفت: پرواز شب گذشته عسلویه به تهران ۲۰ دقیقه پس از پرواز، با درخواست خلبان به علت نقص فنی به فرودگاه مبدا بازگشت.
کد خبر: ۱۱۷۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸ 14 June 2024

به‌گزارش تابناک بوشهر، مجید حاجوند بیان کرد: ساعت ۱۹:۴۰ دقیقه شب گذشته پرواز هواپیمای شرکت سا‌ها با ۱۳۴ مسافر فرودگاه خلیج فارس عسلویه را به مقصد تهران ترک کرد که ساعت ۲۰:۰۰ خلبان این هواپیما با اعلام نقص فنی خواستار برگشت به فرودگاه عسلویه شد.
وی نقص فنی چرخ‌های هواپیما را علت بازگشت مجدد هواپیما به فرودگاه عسلویه عنوان کرد و افزود: اشکال در نشانگر چرخ سمت راست هواپیما باعث شد که خلبان به فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس عسلویه اعلام بازگشت کند.
مدیر فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس ادامه داد: پس از آن هواپیما به سلامت در فرودگاه عسلویه به زمین نشست و ۱۳۴ مسافر این پرواز از هواپیما پیاده شدند.
وی اضافه کرد: پس از رفع مشکل، هواپیما ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه بدون مسافر به مقصد فرودگاه مهرآباد تهران پرواز کرد و ساعت ۲۴ در این فرودگاه به زمین نشست.
حاجوند علت پرواز بدون مسافر هواپیما را رعایت استاندارد‌های بین‌المللی و ایمنی مسافران دانست و گفت: مسافران صبح امروز با یک هواپیمای دیگر از عسلویه به تهران رفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار