با«سو» از دستگاه های اداری شکایت کنید

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکراستان با اشاره به طراحی و رونمایی از سامانه و نرم افزار «سو» : هر شهروند می‌تواند در این سامانه شکایات خود را از دستگاه‌های اداری ثبت کند.
کد خبر: ۱۱۷۴۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳ 08 July 2024

نشست خبری حجت الاسلام پیشقدم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر با اصحاب رسانه امروز با مرثیه خوانی کربلایی مهدی رضایی در رثای سید الشهدا و یاران با وفاییش برگزار شد .

 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام پیشقدم در این نشست به تشریح برنامه های هفته امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و افزود: نشست‌های علمی با نخبگان علمی و دانشگاهی، همایش بانوان، تجلیل از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر و تبیین تعالیم امر به معروف و نهی از منکر از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

وی به رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اشاره کرد و ادامه داد: تلاش براین است تا این مهم جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

حجت الاسلام پیشقدم اضافه کرد: هدف امر به معروف و نهی از منکر مچ گیری شهروندان نیست بلکه کمک به مردم در جهت احقاق حقوق است تا اینکه اگر جایی مشکلی پیش آمد با زبان زیبا و نرم حل شود.

وی گفت: در تلاش هستیم تا امر به معروف و نهی از منکر با همکاری نخبگان، فرهنگیان و رسانه‌ها تبیین شده و درجامعه به یک فرهنگ تبدیل شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکراستان با اشاره به طراحی و رونمایی از سامانه و نرم افزار «سو» افزود: هر شهروند می‌تواند در این سامانه شکایات خود را از دستگاه‌های اداری ثبت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار