سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه خبر داد؛

حضور امنيت آفرين پليس کنار عزاداران حسینی

 سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به حضور امنیت آفرین پلیس در کنار عزاداران حسینی، بر لزوم همکاری هیات‌های عزاداری با ماموران انتظامی در ایام دهه اول محرم تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۷۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴ 09 July 2024
فرزاد پورنظری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: برای نظم‌دهی بهتر مراسم عزاداری توسط دسته‌جات و هیات مذهبی، از ظرفیت پلیس یاران محرم نیز استفاده می‌شود.
 
 وی ضمن تسليت فرا رسيدن ماه محرم، افزود: هيات‌های مذهبی در سال‌های اخير همکاری خوبی با پليس داشتند و انتظار می‌رود در ایام عزاداری ماه محرم امسال هم این همکاری ادامه داشته باشد.
 
سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مسئولان هیات‌ها در ابتدا و انتهای مراسم، از روشنایی استفاده کرده و در صورت برخورد با دسته‌جات ديگر، همکاری لازم را داشته باشند.
 
وی اضافه کرد: به رانندگان توصیه می‌شود، از آن جایی که ترددها در ایام محرم تا پاسی از شب ادامه دارد و عزاداران و عابرین پیاده در این شب‌ها به جهت برگزاری مراسمات مذهبی در تکایا و هیات‌های مذهبی با لباس مشکی حضور می‌یابند، رانندگان و راکبین موتورسیکلت به تردد عزاداران توجه کنند تا از برخورد با عابران پیاده جلوگیری شود.
 
پورنظری ادامه داد: یکی از وظایف رانندگان بررسی سیستم روشنایی خودروی خود است که در این شب‌ها این وظیفه مضاعف شده و رانندگان حتما قبل از روشن کردن خودرو، سامانه روشنایی را بررسی و از سالم بودن چراغ‌ها اطمینان حاصل کنند.
 
وی همچنین به نظم‌دهی معابر اطراف هیات مذهبی توسط پلیس و تامین نظم و امنیت این مراسمات نیز اشاره کرد و گفت: رانندگان به این نکته توجه داشته باشند که در هنگام پارک در اطراف تکایا و هیات‌های مذهبی به جهت پارک مورب خودرو با پلیس همکاری لازم را داشته باشند تا هرچه بیشتر و بهتر شاهد نظم و انضباط شهری در این محل‌ها باشیم.
 
وی در پايان با بيان اينکه در ايام عزاداری ماه محرم پليس در کنار عزاداران حضور دارد، خاطرنشان کرد: در اين ايام از ظرفيت پليس‌های افتخاری و پلیس یاران محرم نيز استفاده می‌شود، از هيات‌های عزادار و عموم مردم خواست، تا با ماموران همکاری لازم را داشته باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار