امیدواریم بالگرد اورژانس که از خواسته‌های به حق مردم استان است، در ایلام باقی بماند

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: امیدواریم شهرداری ایلام و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کمک کنند که یک فضای موقت در بیمارستان رازی تسطیح شود و در اختیار قرار گیرد که در کوتاه مدت، مشکل پارکینگ این بیمارستان مرتفع شود و پد بالگرد این بیمارستان در اختیار قرار گیرد تا در بلند مدت نیز آشیانه این بالگرد که از مهمترین نیازهای مردم استان ایلام است، ساخته شود و امیدواریم استانداری ایلام و همه دستگاه‌های ذیربط در این مورد تمام تلاش خود را به کار گیرند.
کد خبر: ۱۱۸۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲ 03 September 2024

به گزارش تابناک ایلام؛  عادل مقصودی‌نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در نشست بررسی شرایط بالگرد اورژانس ایلام، بیان داشت: امیدواریم شهرداری ایلام و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کمک کنند که یک فضای موقت در بیمارستان رازی تسطیح شود و در اختیار قرار گیرد که در کوتاه مدت، مشکل پارکینگ این بیمارستان مرتفع شود و پد بالگرد این بیمارستان در اختیار قرار گیرد تا در بلند مدت نیز آشیانه این بالگرد که از مهمترین نیازهای مردم استان ایلام است، ساخته شود و امیدواریم استانداری ایلام و همه دستگاه‌های ذیربط در این مورد تمام تلاش خود را به کار گیرند.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی ایلام نیز در این نشست، اظهار داشت: بالگردی که در سال 95 به استان ایلام اختصاص یافت فرودگاه شهدای ایلام مکانی مناسب در اختیار دانشگاه علوم پزشکی ایلام قرار داد ولی آشیانه این بالگرد ساخته نشد.

دکتر صیدنور علیمرادی افزود: آشیانه این بالگرد باید در سریعترین زمان ممکن طراحی و در دسترس قرار گیرد و انتظار داریم نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، استانداری و دستگاه‌های دخیل در این مسئله اهتمام ویژه داشته باشند.

وی تصریح کرد: در کوتاه مدت می‌توان از ظرفیت آشیانه و پد بالگرد سازمان هلال احمر و استانداری ایلام استفاده کرد و درخواست می‌کنیم همکاری لازم را با دانشگاه علوم پزشکی ایلام داشته باشند تا در بلند مدت آشیانه این بالگرد ساخته شود.

علیمرادی خاطرنشان کرد: امیدواریم در صورت اهتمام دانشگاه علوم پزشکی، استانداری، نمایندگان مجلس و سایر نهادها این بالگرد که از خواسته‌های به حق مردم استان است، در ایلام باقی بماند.

دکتر شهرام کارگر معاون درمان دانشگاه نیز در این نشست، گفت: بالگرد یکی از اساسی‌ترین نیازهای اصلی دانشگاه علوم پزشکی ایلام است و همچنین هر فضایی که در بیمارستان رازی ایلام مورد تایید مدیریت اورژانس باشد در اختیار قرار خواهد گرفت که تکمیل و تجهیز شود و در اختیار کادر پروازی این بالگرد قرار گیرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار