معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری نخستین المپیاد ورزشی درون منطقه ای دانشجویان پسر غرب کشور

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه میزبان اولین المپیاد ورزشی درون منطقه ای دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی غرب کشور بود.
کد خبر: ۱۱۸۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲ 07 September 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل ازخبرانلاین، محمدرضا غلامی با اعلام این خبر اظهار کرد: در این المپیاد که از چهارشنبه ۱۴ شهریور ماه لغایت جمعه ۱۶ شهریورماه به میزبانی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه برگزار شد، تعداد ۱۸۴ نفر از دانشجویان پسر غرب کشور از دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمانشاه، همدان، کردستان، ایلام و اسدآباد حضور داشتند.

وی افزود: در هفت رشته‌ ورزشی بسکتبال، والیبال، فوتسال، کشتی، شنا، تیراندازی و تنیس روی میز در ۲ روز متوالی به رقابت پرداختند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در مرحله پذیرش این دوره، تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها با حضور در ستاد پذیرش دانشگاه، ثبت نام کرده و پس از دریافت راهنمایی‌های لازم به محل اسکان خود هدایت شدند.

غلامی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه المپیاد در سالن آمفی تئاتر بیمارستان امام رضا(ع) برگزار شد و از تیم‌های برتر با اهدای لوح سپاس و جام قهرمانی تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار