بازدید میدانی فرماندار نکا از روستای کم‌برخوردار لَلِرد

عصر امروز مرتضی‌رمضانی فرماندار نکا در سی‌و‌چهارمین سفر روستایی خود به‌منظور بازدید میدانی از روستای لَلِرد بخش مرکزی و با هدف پیگیری حل مسائل و مشکلات روستا، راهی این روستا شد. 
کد خبر: ۱۱۸۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳ 10 September 2024

بازدید میدانی فرماندار نکا از روستای کم‌برخوردار لَلِرد

 
به گزارش تابناک مازندران، عصر امروز مرتضی‌رمضانی فرماندار نکا در سی‌و‌چهارمین سفر روستایی خود به‌همراه بخشدار مرکزی و مدیران اداره‌های آب و فاضلاب، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، برق، کمیته امداد ،بهزیستی، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی، امور منابع آب و میراث فرهنگی، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مخابرات، بهداشت، گاز، صمت و منابع طبیعی به‌منظور بازدید میدانی از روستای للرد بخش مرکزی و با هدف پیگیری حل مسائل و مشکلات روستا، راهی این روستا شد.
 
فرماندار نکا در آغاز سی و چهارمین سفر روستایی خود، ضمن بازدید از جاده مواصلاتی روستای للرد در گفت‌وگو با رئیس اداره راهداری بر لزوم ساماندهی این جاده در کوتاه‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.
 
وی در ادامه سفر خود، همراه با اهالی روستای للرد و مدیران ضمن بازدید از معابر روستا، ماموریت اجرای طرح هادی در روستای للرد را بر عهده بنیاد مسکن قرار داد و با برقراری ارتباط با مدیران استانی بنیاد مسکن، اجرای طرح هادی را در دستور کار قرار داد.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان نکا همچنین به منظور ساماندهی شبکه آبرسانی به روستای للرد دستورهای لازم را برای ترمیم شبکه آبرسانی و تعویض لوله‌های انتقال آب صادر کرد.
 
احداث جاده بین مزارع، یکی دیگر از مطالبات مردم روستای للرد بود که فرماندار نکا در سفر خود پیگیر آن شد و اجرای آن را بر عهده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قرار داد.
 
فرماندار نکا، همچنین با حضور در منزل مددجویان کمیته امداد و بهزیستی ضمن دیدار با این مددجویان، پیگیر حل مسائل و مشکلات آنان شد و رسیدگی به محرومین و اقشار کم‌برخوردار را مهم‌ترین وظیفه مدیران دستگاه‌های حمایتی همچون بهزیستی و کمیته امداد دانست.
 
خبر: الهام زارعی
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار