آبفا عذرخواهی کرد

مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد : از ظهر روز گذشته برخی مناطق یاسوج با قطعی آب روبرو شدند.
کد خبر: ۱۱۸۴۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶ 11 September 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محمود سپهر گفت : مشکلات ناخواسته و ایراد در پمپ‌های تأمین آب یاسوج موجب شد برخی نقاط از جمله گلستان‌ها، برخی خیابان‌های امامت و زیر تل و اکبرآباد در یاسوج با قطعی آب روبرو شوند.

سپهر افزود : بلافاصله بعد از ایراد در پمپ ها ، عملیات تعمیر با خروج پمپ از مدار و ارسال آن به شیراز آغاز شد، سرانجام حوالی ۱ بامداد امروز چهارشنبه ۲۱ شهریور، پمپ‌ها تعمیر و تست شده به یاسوج رسید.

مدیر روابط عمومی آبفا با عذرخواهی از وقفه بوجود آمده در عملیات آبرسانی در برخی نقاط، گفت : همکاران عملیاتی شهرستان بویراحمد با راهبری مدیرعامل شرکت و مدیر امور آب و فاضلاب یاسوج از همان زمان عملیات بارگزاری و تست پمپ‌ها را بدون توقف، تا اوایل صبح امروز انجام دادند، در نهایت حوالی ساعت ۹ صبح آخرین پیچ‌ها هم بسته و پمپ‌ها جهت راه اندازی نهایی مورد تست و ارزیابی قرار گرفتند.

سپهر ادامه داد : در همین ساعت نیز پمپ‌ها راه اندازی و عملیات آبرسانی از سر گرفته شد منتها به دلیل خالی بودن شبکه و خطوط انتقال از روز گذشته تاکنون، عملیات آبرسانی به تدریج در مناطق قطع شده وصل می‌شود و این فرایند کمی زمان می‌برد و نیازی به هیچگونه دستکاری در تأسیسات آبی و کنتور‌ها نیست.

وی بیان کرد : در برخی از خیابان‌های خلف آباد نیز قطعی صورت گرفت که به دلیل هوا گرفتگی برخی خطوط آبرسانی بود این مشکل نیز در حال رفع است.

سپهر در پایان اظهار داشت : بروز این مشکلات در تأسیسات مکانیکی دور از انتظار نیست ، ضمن اینکه از مردم عذرخواهی می کنیم و البته به میزان امکانات برای مراکز حساس آبرسانی سیار انجام شد ، انتظار داریم شهروندان و همه مراکز خصوصی و دولتی ساختمان‌های خود را به منابع آب و تانکر‌های مخصوص مجهز کنند تا در مواقع اینچنینی بتوانند برای مصارف ضروری آب در اختیار داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار