​نماينده اصفهان در مجلس شوراي اسلامي؛

برخی‌تا‌نام‌اصفهان‌میشنوندگویاارث‌پدرشان‌را‌خورده‌اند

تابناک: نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي گفت:اصفهاني هايي كه در مركز مسئول مي شوند عملكردشان ضد اصفهان است.
کد خبر: ۱۲۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲ 09 November 2015
حسن كامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت نظارت بر مطبوعات در بازديد از غرفه خبرگزاري ايمنا اظهار كرد: وزير اقتصاد به عنوان یک اصفهانی عضو کابینه از زماني كه مسئوليتش را بر عهده گرفته است سالي هزار ميليارد تومان بدون شاخص بر ماليات اصفهاني ها اضافه كرده است.

وي تصريح كرد: الزام قانوني است كه 50 درصد از اين ماليات به خزانه اصفهان واريز و نيمي از استاني كه كويري است آباد گردد.

كامران با بيان اينكه دود مردم اصفهان را خفه كرده است، خاطرنشان كرد: خانم ابتکار به عنوان عروسي اصفهاني ها اعلام كرده هوای اصفهان 3.5 برابر بیش از حد مجاز آلودگی دارد.

وي با اشاره به اينكه تهران نشينان بايد نسبت به اصفهان آمايشي فكر كنند، اظهار كرد: متاسفانه بدون دليل و منطق وقتي نام اصفهان را مي شنوند گويا ارث پدر آنها را خورده اند.

نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: در صورتي كه امام(ره) فرمورد در كجاي دنيا شهري مثل اصفهان پيدا مي كنيد كه در يك روز 370 شهيد تقديم به جمهوري اسلامي كرده باشد كه خروجي آن ايجاد امنيت براي ايران اسلامي است كه هم مسئولان تهران نشين با آرامش زندگي كنند و هم مرزنشينان آسوده به سرمايه گذاري بپردازند.

كامران با بيان اينكه اصفهان متعلق به ايران است، اضافه كرد: اميدواريم در برنامه ششم توسعه دست اندركاران جبران منافات كنند تا بيش از اين به منابع ملي آسيب نزنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار