85 مرتبه برداشت وجه؛ روشی نو درسرقت اینترنی

سرهنگ امینی گفت : با مراجعه شهروندهمدانی و ارائه شکواییه ای مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی وی ، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
کد خبر: ۱۵۰۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶ 23 December 2015

سرهنگ امینی گفت : با مراجعه شهروند همدانی و ارائه شکواییه ای مبنی بر برداشت غیر مجاز 16 میلیون ریال از حساب بانکی وی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

به گزارش تابناک همدان، رئیس پلیس فتا همدان یادآور شد:در تحقیقات اولیه مشخص گردید برداشت ها طی 85 مرحله و هرکدام به مبلغ 19 هزار تومان صورت گرفته است.

این مقام انتظامی افزود:با انجام تحقیقات تکمیلی محرز گردید برداشتها به صورت خرید اینترنتی جهت انجام بازی کلش آف کلنز صورت پذیرفته و سارق برای جلوگیری از شناسایی خود در هربار خرید از دستگاه های متفاوتی استفاده کرده است.

سرهنگ امینی تصریح کرد:باانجام اقدامات فنی و با بکارگیری شگردهای خاص پلیسی فردی که این برداشتها را انجام داده شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.

وی اظهار کرد:متهم در مواجهه با ادله و مستندات انکارناپذیر رایانه ای به بزه انتسابی اقرار و در بازجویی فنی به عمل آمده بیان کرد برای ارتقا در بازی کلش آف کلنز به خریدهای صورت گرفته احتیاج داشته است.

رئیس پلیس فتا همدان در ادامه به شهروندان توصیه کرد:

برای حسابهای بانکی خود رمز عبور قوی و غیرقابل حدس زدن انتخاب کنید.

سامانه پیامکی خود را فعال تا به محض انجام تراکنش به شما گزارش داده شود.

در صورت مواجهه با مواردمشابه مراتب را سریعا با شماره 0812182675 گزارش دهند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار