آقاي استاندار حواستان به بازنشستگان فولاد هست؟!

تجمع اعتراضي بازنشستگان فولاد برابر استانداري اصفهان

تابناك: اين روزها و در زمان سكانداري زرگرپور در استانداري اصفهان، تجمع برابر استانداري امري عادي شده و از همين رو هر چند وقت يكبار عده اي از مردم كه به شرايط استان و وضعيت معيشتي و اقتصادي خود در مشاغل و اصناف مختلف اعتراض دارند، برابر اين نهاد تجمع مي كنند و به اعتراض مي پردازند.
کد خبر: ۱۵۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹ 30 December 2015
تابناك اصفهان: اين روزها و در زمان سكانداري زرگرپور در استانداري اصفهان، تجمع برابر استانداري  امري عادي شده و از همين رو هر چند وقت يكبار عده اي از مردم كه به شرايط استان و وضعيت معيشتي و اقتصادي خود در مشاغل و اصناف مختلف اعتراض دارند، برابر اين نهاد تجمع مي كنند و به اعتراض مي پردازند.

پيش از ظهر امروز نيز جمعي از بازنشستگان فولاد برابر استانداري اصفهان تجمع كردند و به شرايط نامناسب بازنشتگان و تعويق معوقات آن ها اعتراض كردند.

اين تجمع كنندگان در حالي در هواي ناسالم و آلوده اصفهان برابر استانداري جمع شدند كه با در دست داشتن كاغذهايي  تأكيد داشتند كه چرا حقوق آن ها پرداخت نمي شود!


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
بازنشسته اصفهانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
وزیر بی کفایت اقتصاد را که حقوق مارا گرو کشیده سه ماه حقوق معوقه مارا چه کسی جوابگوه؟چه را نمایندگان اصفهان در مجلس از استیضاح استفاده نمی کنن؟
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
آخه یه یک بازنشسته برای حقوقش بریه استانداری بست بشینه؟؟؟ای همان حقوق کارگری است که عرقش خشک نشده باید پرداخت بشه؟؟؟؟؟
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار